Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Стартира прием на заявки от работодатели по проект „Започвам работа – Компонент 3 "Заетост"

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Приемът на заявки по проект "Започвам работа – Компонент 3 "Заетост", който е част от цялостен пакет от мерки, насочени към трудовата интеграция на безработни и неактивни лица с акцент върху лица в неравностойно положение, стартира този петък - 8 март 2024 г., съобщиха от Агенция по заетостта.
     
    Предвидено е по проекта да бъдат включени в заетост общо 14 400 лица, а продължителността му е до края на 2026 г.
     
    Желаещите да се включат в прокта работодатели мога да го направят, като подадат своята заявка от 08:30 ч. на 08.03.2024 г. до 23:59 ч. на 07.04.2024 г. (неделя) вкл. След изтичането на този едномесечен период АЗ ще извърши класиране на заявките по реда на тяхното постъпване и при наличие на остатъчен финансов ресурс проектът ще бъде отворен за кандидатстване за нов период, за което ще бъде оповестена информация допълнително.
     
    Целевите групи, които могат да се включат в проект „Започвам работа – Компонент 3 "Заетост" са неактивни и безработни лица, вкл. неактивни и безработни лица в неравностойно положение и неактивни и безработни лица с трайни увреждания (с установена степен на намалена работоспособност/ вид и степен на увреждане 75 % и над 75 %).
     
    Срокът на субсидирана заетост на наетите в рамките на проекта лица се определя на база принадлежността им към някоя от следните категории:
     
    - безработни и неактивни лица – за период до 6 м;
    - безработни и неактивни лица в неравностойно положение – за период до 12 м;
    - безработни и неактивни лица с трайни увреждания – за период до 24 м.
     
    Средствата, които ще се възстановяват на работодателите по проекта, са под формата на единични разходи, а работодателите, които запазят заетостта на наето от тях лице след изтичане на съответния период на устойчива заетост, ще получат и допълнителни еднократни стимули.
     
    Заявки за свободни работни места могат да подават работодатели от реалния сектор, вкл. общини и общински предприятия. С цел постигане в максимална степен на основната цел на проекта, са поставени допълнителни условия, на които да отговарят кандидатите – работодатели, за да бъдат одобрени за участие.
     
    По проекта ще се прилагат прагове от максимално допустим брой свободни работни места, които може да заяви един работодател – в зависимост от процента регистрирана безработица в общината, на чиято територия се разкриват работните места.
     
    източник: az.government.bg
     

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x