Служителите все по-разтревожени заради пропуските в уменията си
Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
PortalTRZnormativi.bg
11 Окт 2015
Служителите губят все повече увереността си, че имат необходимите умения, за да успеят в своята кариера в бъдеще.
Въпреки, че работодателите от много време се занимават с проблема на пропуските в уменията, сега и служителите започват да се тревожат за тях от своята перспектива, показва ново проучване на Spherion Staffing.
Една трета от анкетираните служители смятат, че настоящите им умения не са достатъчни, за да им осигурят успех в кариерата в бъдеще. В допълнение 36% лт служителите не чувстват, че настоящите им способности ще им помогнат да си осигурят повишение.
Фактът, че работодателите се занимават с този проблем от дълго, е ясен. Но с новата информация се показва, че средностатистическия служител също разбира колко проблемно е това и колко зле се отразява на икономическия му успех.
Кой обаче е отговорен за липсата на ценни умения? Повече от 30 на сто от членовете на персонала смятат, че не са били достатъчно добре обучени от работодателите си, а повече от 3/4 казват, че работодателите трябва да дават по-добри възможности за кариерно развитие във фирмите си.
Работодателите обаче вярват, че правят всичко необходимо, за да помогнат на работниците си да придобият нужните умения за бъдещото им развитие. Близо 80 на сто от работодателите са предоставяли тренинги и обучения на персонала си в последните години, с оглед да подобрят уменията им.
Това, за което работодатели и подчинени са съгласни, е че специфичните умения със сигурност ще са необходими за бъдещ успех. И двете групи смятат, че уменията за решаване на проблеми и стратегическото мислене ще са изключително необходими в следващите 5 години.
Способности за работа с развиващите се непрекъснато технологии, тийм билдинг и умение за разбиране и интерпретиране на информация са сред другите способности, които ще се ценят високо в бъдеще.
Така че зависи от работодатели и служители да поемат отговорността за запълване на празнините в уменията.
Служителите трябва да разбират накъде се насочва бизнеса и от какви качества се нуждае и да помагат за запълването на празнините, докато работодателите трябва да съдействат на служителите си за това чрез организиране на тренинги и обучения.
източник: businessnewsdaily.com
БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg
Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!
Подобни статии от категория Умения на служители
17Юни2024
Започва приемът на заявки от работодатели за включване в насърчителни мерки и програми за заетост и обучение
от PortalTRZnormativi.bg
17 Юни 2024
03Ян2018
След празниците - Как да се върнете към продуктивната работа
от PortalTRZnormativi.bg
03 Ян 2018
30Ноем2017
5 знака, че се справяте добре на работа, дори и да не мислите, че е така
от PortalTRZnormativi.bg
30 Ноем 2017
23Ноем2017
3 въпроса, които да зададете, когато поредната Ви идея получи отказ от шефа
от PortalTRZnormativi.bg
23 Ноем 2017
14Ноем2017
Как да стимулирате служителите си да продължат да учат, без да се разорявате
от PortalTRZnormativi.bg
14 Ноем 2017