Съвети как да се справяте по-добре на интервюто
Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
PortalTRZnormativi.bg
08 Ян 2018
Да водите интервю, значи да се изявявате малко или много като актьор. Това се налага, защото трябва да убедите работодателя, че сте идеалният кандидат. Като при това му казвате самата истина за себе си.
В състезанието наречено кандидатстване за работа печели онзи, които показва позитивите си, дава добри отговори на въпросите и съумява да тушира недостатъците си.
Така че, за да имате успех на интервютата, трябва да разгледате и двете страни - и позитивната, и негативната.
Позитивната:
- Работодателят иска да знае дали се вписвате във фирмената култура, което е доста субективнo. Защото означава, че ще трябва да се покажете подходящ за място, което не познавате. Най-добрият начин да научите какво е то, е внимателно да следите как се държи работодателят и, анализирайки го, да показвате качествата, които той би оценил. Един енергичен работодател например, би оценил енергичния служител.
- Другият важен фактор, които играе роля, е това какъв имидж ще демонстрирате. Ако сте човек, които показва мотивация и желание за работа, но и нужните знания и умения, ще спечелите интервюиращия на своя страна.
- Освен всичко това, начинът, по който изглеждате също е от значение. Дали сте облечен подходящо, дали говорите добре, дали се усмихвате и проявявате откритост. Това Ви поведение е още по-важно, ако ще се налага да работите с клиенти.
Как стоят нещата от негативната страна:
- Липсата на увереност може да Ви коства предложението за работа, дори да сте прекрасно подготвен. Ако не сте сигурни в себе си, интервюиращият също ще се усъмни във Вас.
- Универсалните негативи като закъснения, лошо облекло, невъзпитано поведение са си клишета. Но те със сигурност карат работодателите да пренебрегват кандидатите, дори и да им изглеждат добри на хартия.
- Лош знак е и ако кандидатът говори зле за предходните си фирма, работодател и колеги, ако бъде хваната в лъжа или преувеличаване на уменията си.
Имайки предвид какви позитиви да покажете и какви негативи да избягвате, ще увеличите шансовете си да се представите запомнящо се на интервюто.
Вижте какво още не бива да правите на интервюто тук >>>
Вижте какво още не бива да правите на интервюто тук >>>
източник: entrepreneur.com
БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg
Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!
Подобни статии от категория Професии/ Длъжности
25Окт2024
От близо 262 хил. нови работници ще има нужда бизнесът през 2025 г.
от PortalTRZnormativi.bg
25 Окт 2024
09Ян2018
4 мисли, когато напуснете работа, за която Ви е грижа
от PortalTRZnormativi.bg
09 Ян 2018
05Ян2018
Нормалните и притеснителните предизвикателства на нова работа
от PortalTRZnormativi.bg
05 Ян 2018
04Ян2018
Как да изберете между няколко предложения за работа
от PortalTRZnormativi.bg
04 Ян 2018
15Дек2017
2 неща, които е важно да помните, ако искате да откриете работа, която да обичате
от PortalTRZnormativi.bg
15 Дек 2017
13Дек2017
6 стъпки за значително по-висок шанс CV-то Ви да бъде прочетено
от PortalTRZnormativi.bg
13 Дек 2017