Промяна в работното време на служителка пенсионер
Отговор, предоставен от
Красимира Гергева Екперт
Красимира Гергева Екперт
на 21 Май 2018
Въпрос:
Имаме назначена служителка на длъжност хигиенист за по 2 часа дневно съгласно чл. 67, ал. 1, т. 1 от КТ (жената е пенсионер). Служителката обаче иска пак да остане за по 2 часа, но да идва през ден. Как трябва да се оформи документално промяната и дали се подава уведомление към НАП?
Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
Промяна в работното време на служителка пенсионер
Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук за да се регистрирате в portaltrznormativi.bg.
Влизане в акаунта
Защо да се регистрирам?
- експерти на Ваше разоложение 24/7/365
- база данни с новини, отговори, анализи
- на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство
БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg
Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!
Подобни статии от категория Назначаване
11Ноем2024
Назначаване председател на читалище на трудов договор
от проф. д-р Любка Ценова
на 11 Ноем 2024
21Окт2024
Начало на изпълнението на задълженията по трудовия договор
от доц. д-р Андрей Александров
на 21 Окт 2024
29Юли2024
Сключване на договор за консултантски услуги без фиксирано работно време
от Аспасия Петкова
на 29 Юли 2024
24Ноем2023
Наемане на чужденци – членове на семейство на български граждани
от доц. д-р Андрей Александров
на 24 Ноем 2023