Промяна в работното време на служителка пенсионер

Красимира Гергева Екперт
на 21 Май 2018
Въпрос:
Имаме назначена служителка на длъжност хигиенист за по 2 часа дневно съгласно чл. 67, ал. 1, т. 1 от КТ (жената е пенсионер). Служителката обаче иска пак да остане за по 2 часа, но да идва през ден. Как трябва да се оформи документално промяната и дали се подава уведомление към НАП?
Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
Промяна в работното време на служителка пенсионер
Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук за да се регистрирате в portaltrznormativi.bg.
Влизане в акаунта
Защо да се регистрирам?
- експерти на Ваше разоложение 24/7/365
- база данни с новини, отговори, анализи
- на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство
БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "ТРЗ практика – готови решения за отпуски, трудови и граждански правоотношения "!
Подобни статии от категория Назначаване
03Апр2025
Може ли ТД по чл. 111 от КТ да се сключи за неопределено време
от Аспасия Петкова
на 03 Апр 2025
20Март2025
Договор за управление с предвиден срок
от доц. д-р Андрей Александров
на 20 Март 2025
28Март2025
Осигуряване на турски граждани, които ще работят дистанционно за българско дружество
от Аспасия Петкова
на 28 Март 2025
11Ноем2024
Назначаване председател на читалище на трудов договор
от проф. д-р Любка Ценова
на 11 Ноем 2024
21Окт2024
Начало на изпълнението на задълженията по трудовия договор
от доц. д-р Андрей Александров
на 21 Окт 2024