Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Ключът към избиране на най-подходящия кандидат е решението кое е най-важно

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Затворете очи, стиснете зъби и откровено си отговорете на въпроса: Това най-подходящият кандидат ли е? Често отговорът е "не" и, ако вече сте го назначили, ще генерирате загуби.
     
    Защо обаче се оказва, че решението кого да назначите е толкова трудно? Неподходящите кадри стават очевидни за всеки във фирмата, което пък предизвиква клюки. Увереността на назначаващия спада и при следващо търсене на попълнения той се съмнява в решенията си. А тези решения съвсем не са маловажни или слабо отговорни - защото могат да доведат до загуби на време, на пари, на репутация и отношения с партньори и клиенти. 
     
    Защо обаче изборът често се проваля?
     
    Много работодатели се изкушават да обвиняват пазара на труда. Едни служители са твърде възрастни, за да са в крак с технологиите. Други са твърде неопитни, но с големи изисквания към заплатата. Трети са страхотни на хартия, но само там... Възможностите да виним кандидатстващите са множество.
     
    Всъщност един от проблемите пред назначенията е, че работодателите се опитват да удовлетворят множество цели за кратък период от време. От една страна имат нужда от определен опит и знания, от друга страна имат нужда от потенциал, от меки умения като мотивация, увереност, способности за работа в екип и какво ли още не. След това се намесват изискванията да му се плаща по-ниско, да не се налага да се обучава дълго и какво ли още не. Как тогава да откриете перфектното съчетание от толкова много променливи?
    За да си спестите главоболията, трябва максимално да ограничите изискванията пред кандидатите. Ако имате нужда от страхотен служител в областта на телемаркетинга, търсете такъв. Дори и да е необщителен, да струва повече или да няма особени перспективи за по-висока длъжност. Намерите ли някой, който може да продава по телефона и Ви носи печалби, няма да има такова значение дали меките му умения са на голяма висота. Все пак не за това сте го наели.
     
    С подобен подход ще си спестите лутането в огромния брой изисквания и ще се съсредоточите върху ключовото.

    Още съвети за намиране на подходящи служители четете тук >>>
     
    източник: entrepreneur.com
     

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x