Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Как да запазите доверието в себе си като мениджър

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Това, което намалява доверието спрямо вас често намалява и мотивацията.

    Рисковете са многобройни: ръководството на фирмата и служителите могат да преследват различни цели, общественият имидж на фирмата може да пострада, могат да се разпространят отрицателни слухове. Подобни опасности трудно могат да се избягнат. Отстранете ги и доверието спрямо Вас ще порастне. 
     
    Само хората, които познават добре сферата на дейността си могат ефективно да се противопоставят на  заплашващата ги загуба на доверие. Рисковете се наблюдават най-вече в следните сфери:
     
    Различни интереси.
     
    Фактът, че мениджърите на фирмата се ръководят от други интереси, различни от колективните и тези на служителите, е нещо нормално и неизбежно. Фирменото ръководство предпочита да пази в тайна важните бизнес решения, докато служителите искат разкриването им. Можете да разрешите този конфликт само ако определените от фирмата правила са добре познати и спазвани.
     
    Липса на имидж.
     
    Ако около фирмата Ви витаят неблагоприятни мнения, това може да доведе до загуба на доверието на служителите в хората от ръководството. Така че не позволявайте общественият имидж на фирмата Ви да пострада.
     
    Личната стратегия.
     
    Развийте собствена си стратегия за начина, по който да запазите почтеността си дори в трудни ситуации.

    Определете собствените си етични и бизнес правила. Така винаги ще можете да аргументирате решенията си. Ако запознаете колегите си от ръководството и служителите с правилата, които държите да спазвате, никой няма да се изненада от решенията Ви. Дори не всички да споделят мнението Ви, решенията, които ще вземете, ще съответстват на правилата Ви. Така ще спечелите доверието на останалите – важно условие за развитие на мотивацията.

    Оповестете целите си, проблемите във фирмата, новостите. Помислете за евентуални конфликти и как да ги разрешите. Например, не крийте от служителите спада на фирмените доходи, оставяйки ги да мислят, че заемат сигурно работно място. В краткосрочен план това изглежда удобно решение, но в дългосрочен ще загубите доверието на служителите и постепенно някои от тях ще започнат да подават молби за напускане.
     
    Правила в ежедневния живот.
     
    За да докажете, че може да Ви се има доверие е добре да спазвате следните правила:
     
    1. Не   бъдете   популисти   или   опортюнисти.
    2. Изпълнявайте обещанията си. Не си противоречете, казвайте истината. Не се налага да доказвате всичко, което казвате, но винаги бъдете искрени.
    3. Не заобикаляйте конфликтите. Те са неминуеми, затова се стремете да ги разрешавате.
    4. Ако сте допуснали грешка, признайте си. Поемете отговорност за делата си.
    5. Не се въздържайте да показвате чувствата си. Все пак Вие сте човек, който работи с хора, а не машина, която работи с други машини.

    Още за доверието като мотивиращ фактор можете да прочетете тук >>>

       Повече за мотивацията на служителите можете да научите тук >>>

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x