Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Как да улесните обмена на информация между служителите във фирмата

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Знанието означава власт. Достъпът до информация предлага изключителни възможности.

    Информационният поток във фирмата – бързото разбиране на новостите от дадена сфера и на резултатите на другите отдели от жизнено важно значение. Прекъсването на този информационен поток вреди не само на правилното разрешаване на проблемите, а и на мотивацията на служителите.
     
    Анализирайте изпращането на информацията

    Сондирайте какви възможности Ви предоставя съществуващата информационна структура във фирмата, за да се гарантира прозрачна информация. Добрата система използва повече източници на информация. Не забравяйте да апелирате към знанията на служителите. Ако забележите, че системата има и слаби страни, разговаряйте с шефовете си и се опитайте да направите промени в нея.
     
    Дайте релевантна информация за целите и дейността на фирмата.
     
    Погрижете се служителите да получат цялата информация, от която се нуждаят, за да могат да поемат отговорности и за да работят независимо. Не им определяйте строги ограничения. Освен абсолютно необходимите данни, като например, данни за клиентите или актуалните доходи, служителите Ви се нуждаят и от друга информация. Например, за целите на фирмата, за предвидените технологични промени и за конкуренцията.

    Само ако служителите разберат как дейността им се вписва в цялата система, те биха могли да имат интересни и полезни идеи.
     
    Насърчавайте професионалното развитие
     
    Насърчавайте служителите си да разширяват сферата на информираността си. Събудете желанието им да са в течение с новостите от тяхната професионална сфера или от области свързани с професията им.  Постигнатите успехи има значителен ефект върху мотивацията. Те винаги определят желанието да се научи повече.
     
    Улеснете обмена на информация
     
    Накарайте служителите да обменят помежду си получената нова информация. По този начин всеки може да спечели от усилието за информиране на другите. Направете всичко възможно информацията да се разпространява и използва своевременно.

    Дръжте служителите си в течение с цялата информация, оповестявайки дори и средната по важност информация. Например, ако някой служител забележи на какви теми реагира положително някой клиент, това може да е ценна информация за колегите му. Същият служител ще разбере, чрез обмена информация, колко е важна съобщената от него информация.
     
    Дайте себе си за пример
     
    Дайте себе си за пример. Покажете на служителите, че не сте спрял да се информирате. Организирайте комюникета, в които обобщено представяте последните новини, които сте научили. Колкото по-добре се подготвите, толкова по-малко време ще Ви бъде необходимо да ги представите. Наблюдавайте кое е интересно за служителите и кое не.

    Ако някои въпроси предизвикат голям интерес, задълбочете дейността си, потърсете нови материали. Ако времето не Ви позволява, делегирайте го на друг служител.
     
    Планирайте бюджет за придобиването на информация
     
    За да получите качествена и обемна информация, на първо място са необходими финансови средства.  Подсигурете се, че разполагате с такива. Планирайте част от специален бюджет за тази област. Колкото дадена сфера се базира все повече върху най-актуалната информация, толкова по-голяма ще бъде потребността от финансови ресурси и персонал.
     
     Повече за мотивацията на служителите можете да научите тук >>>
     

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x