Как да мотивирате служителите при появата на промяна във фирмата?
Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
PortalTRZnormativi.bg
15 Юни 2017
Глобализацията, развитието на науката и все по-силната конкуренция налагат бързата адаптация.
Успехът се постига от фирмите, които най-добре и най-бързо намират начин да се противопоставят на отрицателните нови явления.
Едно от тях да разходите, които фирмата от съответния бранш понася, които вече не са сравними с тези на конкуренцията. Поради тази причина ще бъдете принудени или да намалите разходите, или да увеличите продуктивността.
Ако фирмата Ви има филиали в чужбина, ще трябва добре да се информирате и да адаптирате дейността на фирмата към предимствата предлагани от чуждото законодателство.
В началото изгответе един обикновен проект. Оценете ефектите от промените и вземете мерки, само ако, след много проверки стигнете до заключението, че решенията Ви са правилни.
Важно за успеха на фирмата е привличането на много добре подготвени служители. Те ще могат да се адаптират бързо към тези промени. Следните указания Ви показват как да извършите промени, които да мотивират служителите.
Преди проекта:
Информирайте възможно най-рано всичките си служители за стартиране на проекти за промяна. Ще имате време да се справите с отрицателните реакции и страхове, които ще се появят.
Убедете служителите във факта, че планираните промени наистина са необходими. Това ще демонстрирате най-добре, ако им представите рисковете и възможностите, които предлага една промяна.
По време на изпълнение на проекта:
Погрижете се избраните за проекта служители да приемат включването им в екип. След това обсъдете със сформирания екип евентуалните възражения или предложения. Мобилизирайте най-добрите професионалисти с висок креативен потенциал.
Споделяйки обективна информация, избягвате появата на слухове между служителите, които не участват в проекта. Дайте информация за всички проектни резултати, с ефект за всички служители. Това е валидно особено, когато новите мерки могат да имат отрицателни последствия; например, финансови загуби.
Обсъдете открито евентуалните последствия. Предложете перспективи, които изравняват недостатъците. Например, възможността за увеличение на заплатата чрез промяна нивото на заплащане, в зависимост от резултатите на служителя или възможностите за последващо лично развитие.
Чрез тези промени може да се появи възможността за учредяване на нови работни места. И в този случай служителите трябва да бъдат информирани. Определете рамковите условия за заемане на новопроявилите се работни места; например, конкурс или повишение.
Едно от тях да разходите, които фирмата от съответния бранш понася, които вече не са сравними с тези на конкуренцията. Поради тази причина ще бъдете принудени или да намалите разходите, или да увеличите продуктивността.
Ако фирмата Ви има филиали в чужбина, ще трябва добре да се информирате и да адаптирате дейността на фирмата към предимствата предлагани от чуждото законодателство.
В началото изгответе един обикновен проект. Оценете ефектите от промените и вземете мерки, само ако, след много проверки стигнете до заключението, че решенията Ви са правилни.
Важно за успеха на фирмата е привличането на много добре подготвени служители. Те ще могат да се адаптират бързо към тези промени. Следните указания Ви показват как да извършите промени, които да мотивират служителите.
Преди проекта:
1. Информирайте подчинените си своевременно
Информирайте възможно най-рано всичките си служители за стартиране на проекти за промяна. Ще имате време да се справите с отрицателните реакции и страхове, които ще се появят.
2. Оповестете резултатите
Убедете служителите във факта, че планираните промени наистина са необходими. Това ще демонстрирате най-добре, ако им представите рисковете и възможностите, които предлага една промяна.
По време на изпълнение на проекта:
1. Работете с екип професионалисти
Погрижете се избраните за проекта служители да приемат включването им в екип. След това обсъдете със сформирания екип евентуалните възражения или предложения. Мобилизирайте най-добрите професионалисти с висок креативен потенциал.
2. Общувайте открито
Споделяйки обективна информация, избягвате появата на слухове между служителите, които не участват в проекта. Дайте информация за всички проектни резултати, с ефект за всички служители. Това е валидно особено, когато новите мерки могат да имат отрицателни последствия; например, финансови загуби.
Обсъдете открито евентуалните последствия. Предложете перспективи, които изравняват недостатъците. Например, възможността за увеличение на заплатата чрез промяна нивото на заплащане, в зависимост от резултатите на служителя или възможностите за последващо лично развитие.
Чрез тези промени може да се появи възможността за учредяване на нови работни места. И в този случай служителите трябва да бъдат информирани. Определете рамковите условия за заемане на новопроявилите се работни места; например, конкурс или повишение.
След изпълнение на проекта:
1. Насърчавайте обмяната на опит
Накарайте служителите си открито да представят проблемите и положителните или отрицателни мнения за взетите мерки. Така не само можете да оптимизирате процеса на промяната, но и да предотвратите противопоставянето.
2. Определете политика на промяната
Определете за отдела си политика на промяната, опитайте се тя да бъде приета. Ще получите ефективно изпълнение на задачите и по-малко несъгласия със съответния проект.
Повече за мотивацията на служителите можете да научите тук >>>
БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg
Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!
Подобни статии от категория Мотивация
05Дек2017
1 мотивиращ въпрос, който шефовете обикновено пропускат
от PortalTRZnormativi.bg
05 Дек 2017
07Ноем2017
4 начина да мотивирате екипа си за по-висока продуктивност
от PortalTRZnormativi.bg
07 Ноем 2017
06Ноем2017
4 начина, по които приятелите на работа Ви се отразяват добре
от PortalTRZnormativi.bg
06 Ноем 2017
19Окт2017
6 подкрепени от науката начина да направите офиса по-продуктивен
от PortalTRZnormativi.bg
19 Окт 2017