Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Как да дадете негативна обратна връзка на колега без да го разплачете

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Положителната обратна връзка е нещо прекрасно. Но е много важно да не забравяте, че отрицателната е тази, която ни позволява да израстнем и да се развиваме. А и да ставаме по-добри.
     
    Но да давате негативна обратна връзка, не винаги е толкова лесно, защото тя често резултатира в обида, недоволство, понякога дори до разстройване, стрес, тревога, които не помагат на нито една от двете страни.
     
    Тогава как да посочите слабостите на някой колега, без да го засегнете, с оглед да му помогнете?
     
    Ето какво можете да направите:
     
    Давайте обратна информация регулярно.
     
    Не изсипвайте всичко наведнъж. А и не се бавете. Ако човекът не е получавал негативни коментари от самото начало, той ще ги приеме по-трудно, ще ги неглижира или ще се разсттои. Още по-лошо ще е, ако изсипете всичко на главата му изведнъж. Затова, както е казано "на час по лъжичка".
     
    Обяснете защо давате обратната информация.
     
    Започнете с "Причината да искам да ти кажа това е..." Покажете, че не критикувате само заради критиката, а искате да помогнете на своя колега да стане още по-добър в работата си.
     
    Посочете как се отразяват слабостите на колегата Ви върху Вас и върху компанията.
     
    По този начин ще определите колко важно е колегата Ви да се вслуша в думите Ви и да предприеме мерки.
     
    Попитайте от какво колегата Ви се нуждае, за да подобри представянето си.
     
    Не правете критиката монолог. Предложете помощта си, помогнете, подайте ръка на колегата си в справянето с проблема. В противен случай всичко ще изглежда просто като подсладена критика, която идва само за да покаже, че някой не се справя добре. А и не бива да забравяте, че и Вие грешите. Да дадете добър пример как се критикува и как се изчистват проблемите, ще Ви се отплати в бъдеще.
     
    източник: businessinsider.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x