Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Искате шефът да има добро мнение за Вас? Не допускайте небрежност на работа!

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Компетентните и опитни служители са много важни и ценни за един екип, но се превръщат в бреме, ако вършат задълженията си небрежно.
     
    Затова и колкото и добри да сте в това, което вършите, ако не сте акуратни и си позволявате да допускате множество грешки в своята работа, няма как да се изненадвате, че шефът Ви няма най-доброто мнение за Вас.
     
    Ако искате все пак да подобрите състоянието на нещата, с оглед да напреднете в кариерата, избегнете небрежността като:
     
    1. Елиминирате разсейващите елементи.
     
    Колкото повече се разсейвате, толкова по-голям е шансът да сгрешите. Заемете ли се с дадена задача, не я оставяйте по средата, за да проверите имейла си или някой от профилите си в социалните мрежи. Концентрирайте вниманието си максимално върху това, което вършите.
     
    2. Разделете големите проекти на малки задачи.
     
    Това ще Ви предпази от захващането ту с едно, ту с друго, както и от объркването какво е свършено и какво трябва да се свърши сега. Планирайте внимателно и максимално се придържайте към плана си.
     
    3. Почивайте с от време на време.
     
    За да се пренастроите за следващите си задачи, почивайте си, след като свършите някое от задълженията си. Изтощението кара хората да правят грешки, които 5 минути спокойствие могат лесно да предотвратят.
     
    4. Помолете за помощ.
     
    Когато виждате, че не можете да се справите сами, не се притеснявайте да поискате съдействие. В крайна сметка важното за Вас, шефа Ви и екипа е задачата да бъде изпълнена качествено, а не самостоятелно. 
     
    5. Бъдете наясно с очакванията.
     
    Когато знаете какви изисквания има към резултатите от работата Ви, можете да я свършите така, че да се вместите в тези резултати. Ето защо е важно да сте наясно с това какво шефът Ви очаква от изпълнението на всяко Ваше служебно задължение.
     
    източник: businessnewsdaily.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x