Ежедневните дейности, които ще Ви направят по-добър лидер
Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
PortalTRZnormativi.bg
07 Март 2015
Когато поемете мениджърска позиция, едно от първите неща, които вероятно ще Ви се прииска да направите, е да приложите на праткика лидерските си умения. Но лидерството се нуждае от много повече от простото повишение в длъжност и изпращане на имейли със задачи на подчинените си.
Има 7 простички навика, с чиято практика ще улесните ръководството на своя екип.
1) Поддържайте информираността си за тенденциите в индустрията. Когато изпитвате страст към работата си, сте готови да правите всичко, за да подобрите уменията си и да регистрирате по-добри резултати за фирмата си. Ако демонстрирате подобна отдаденост, такава ще демонстрират и служителите Ви.
2) Отделяйте време на екипа си. Трябва да познавате добре хората си, да сте наясно със силните и слабите им страни, с уменията и качествата им и като служители, и като хора. Само така ще можете да работите в тясно сътрудничество и всеки да поеме онази работа, в която е най-добър. А и самите Ви служители ще усещат, че имате желание да им съдействате, и ще Ви се доверяват повече.
3) Опитайте нещо ново. Лидерите трябва да са креативни. Помислете какво не е правил скоро екипът Ви и го направете. Пренаредете длъжностите, сменете работното място, направете интересни оперативки. Опитайте да разнообразите ежедневието си и ще видите колко нови идеи ще се появят и у Вас, и у хората Ви.
4) Учете се от екипа си. Не мислете, че знаете отговорите на всички въпроси. А и две (и повече) глави мислят по-добре от една. Хората Ви имат различен опит и знания, редно е да се възползвате от тях.
5) Анализирайте грешките си. Не мислете, че не ги допускате или че ръководната позиция Ви прави безгрешни. Добра идея е дори да обясните на екипа си какви грешки сте направили и какво сте научили от тях. така ще подчертаете и отношението си - приемате, че грешките са нещо нормално, но и източник на знания, които не трябва да се пренебрегват.
6) Излезте от офиса. Да станете добър лидер не означава просто да се отдадете на ежедневната работа. Понякога трябва да излезете от офиса, да погледнете на работата си от друг ъгъл, да продължите обучението си и собственото си развитие. Включително и да бъдете лидер не само в професионалния си живот, но и в други сфери. Това само ще Ви помогне да ръководите по-добре екипа си и като служители, и като хора.
източник: businessnewsdaily.com
източник: businessnewsdaily.com
БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg
Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!
Подобни статии от категория Мениджмънт
30Авг2017
3 слабости на лидерството, с които трябва да се справите
от PortalTRZnormativi.bg
30 Авг 2017
14Авг2017
3 начина успешните лидери мотивират кадрите си да вършат повече
от PortalTRZnormativi.bg
14 Авг 2017
16Ян2017
4 често срещани лидерски грешки, които и Вие може би допускате
от PortalTRZnormativi.bg
16 Ян 2017