Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Две грешки на шефовете, заради които напускат добрите служители

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Може би сте чували тази сентенция: хората не напускат работата си, напускат шефовете си.
     
    Защо обаче се случва това? Какво в поведението на мениджъра може да доведе добрите му служители да напуснат работното си място в полза на друго, с надеждата то да е по-добро?
     
    Основните виновници са 2 грешки, които, за жалост се срещат твърде често в съвременния мениджмънт. Ето ги и тях:
     
    1. Недооценяването на служителите.
    Огромна грешка за мениджъра е да накара служителите си да се почувстват неоценени. Най-вече път, когато става дума за добрите служители, чийто принос е голям. Ако се питате дали и Вие не сте случайно сред този тип мениджъри, задайте си следните въпроси:
    - Изслушвам ли обратната информация, която служителите ми искат да ми дадат?
    - Давам ли им на свой ред обратна информация, която да е конструктивна и да им помага да се развиват?
    - Показвам ли задоволство от успеха им и награждавам ли постиженията си?
    - Давам ли възможност на служителите си да получават по-отговорни задачи, които позволяват да разгърнат потенциала си, вместо да им възлагам само основни такива?
    Ако сте отговорили с не на повечето въпроси, значи трябва да вземете мерки. В противен случай Ви очаква загуба на качествен персонал.
     
    2. Поставянето на неясни очаквания.
    Когато служителят не е сигурен какво се очаква от него, той не знае как да процедира. Причината е проста - ако не сте наясно какво да правите, всяко нещо, което правите, е потенциална грешка. 
    За да разберете дали като шеф поставяте неясни очаквания пред служителите си, задайте си следните няколко въпроса:
    - Поставям ли нови приоритетни задачи на служителите си, още преди те да са приключили с последните?
    - Отлагам ли вземането на важни решения?
    - Налагам ли различни начини на общуване в зависимо от това за кого говоря?
    Повече отговори "да" означават повече назряващи проблеми в отдела Ви.
     
    Направете всичко възможно да коригирате начина, по който третирате служителите си, ако не искате да ги изгубите. Успех!
     
    източник: businessinsider.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x