Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 9 навика, които ще Ви спечелят лоша репутация на работа

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Отношенията с колегите са особено важни за добрата екипна работа. Да не говорим, че е много трудно да получите съдействие от човек, който не Ви харесва. При подобно положение сте обречени да допускате грешки и да срещате проблеми в работата си, от което ще пострага кариерата Ви.

    Ако подозирате, че колегите не Ви долюбват, най-добре е да откриете защо. Да, възможно е да сте страхотен служител и конкурирането с Вас да ги настройва негативно, но може и да имате няколко лоши навика, които Ви показват в отрицателна светлина. 
     
    За да сте сигурни, вижте за какви лоши навици става дума:
     
    1. Вършите необходимия минимум.
     
    Ако приемете някаква задача, трябва да вложите максимума от себе си в нейното изпълнение - дължите го и на себе си, и на колегите си. Ако не искате да правите нещо, най-добре съберете кураж и откажете. Да отметнете задача, просто за да се каже, че сте я свършили, няма да Ви спечели ничии уважение и благодарност.
     
    2. Разпространяването на полуистини.
     
    Честността е най-добрата политика. Независимо от това, понякога може би се страхувате да кажете истината. По-добре обаче е да рискувате и да бъдете честни, отколкото да манипулирате чуждото мнение, споделяйки полуистини.
     
    3. Соченето с пръст.
     
    Да сочите обвинително колегите си няма да реши нито един проблем на фирмата. В бизнеса не е важно по чия вина е възникнала сложната ситуация. Важно е щетите да бъдат минимизирани и подобни грешки да не бъдат допускани повече.
     
    4. Нежеланието да поемате отговорност.
     
    Ако опитвате да прехвърляте вината за собствените си грешки другиму, естествено е колегите Ви да не Ви харесват. Не забравяйте: както приемате похвалите за добре свършената работа, така трябва да приемате критиките и за провалите си.
     
    5. Демонстрацията на омраза към успелите хора. 
     
    Когато насочвате омразата си към успелите хора, Вие казвате на самите себе си, че успехът води до това да бъдеш мразен. При положение, че никой не иска да бъде мразен, подсъзнателно саботирате собствения си успех. Още повече, че изглеждате завистливи.
     
    6. Радостта от чуждия провал.
     
    Колкото повече се радвате на чуждите провали, толкова по-малко вероятно е самите Вие да се похвалите с успех. Вместо да се концентрирате върху своята работа и целите си, Вие сте заети да мислите какво другите са направили погрешно.
     
    7. Клюкарствате.
     
    Служебното място е място за работа. Да, можете да говорите и за странични неща, но никой, който коментира колегите си зад гърба им, не е човек, на когото се гледа с добро око. Просто защото той явно демонстрира, че не заслужава доверие.
     
    8. Стресирате се без смисъл.
     
    Да, работата Ви може да е стресова, но ако не се научите да запазвате спокойствие в сложните ситуации, ще допуснете много повече грешки, отколкото ако останете спокойни.
     
    9. Даването и приемането на ласкателства.
     
    Заслужените комплименти са едно на ръка, сервилниченето - съвсем друго. Никога не ласкайте колегите си без повод. Това изглежда лицемерно и манипулативно. Ако пък приемате ласкателства, изглеждате наивни и податливи на манипулации.
     
    източник: themuse.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x