Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 7 ненабващи се на очи знака, издаващи изключителния служител

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Страхотният служител може да се дефинира сравнително ясно: той е надежден, проактивен, работи усилено, от една страна е силен в ръководенето, а от друга - в следването на своите лидери. Развива уменията и знанията си непрекъснато и очевидно е от особена важност за екипа.
     
     
    Как обаче да разпознаете този служител сред Вашите собствени хора? Какви са знаците, които го издават? Ами сред новите членове на персонала?
     
    Вгледайте се в хората си и търсете следните характеристики:
     
    1. Мислят отвъд длъжностната си характеристика.
     
    Това са хора, които се адаптират лесно и могат да пренастройват приоритетите си при нужда. При това длъжността им не е от значение. Ако забележат проблем, дори той да не е в рамките на тяхната работа, те ще го посочат, а при нужда - ще работят за решаването му.
     
    2. Малко са странни.
     
    Най-добрите служители обикновено са донякъде ексцентрични, различни, дори се радват на това, което ги отличава от другите. Именно тази тяхна уникалност прави работната атмосфера по-приятна и разнообразна и разчупва ежедневната рутина.
     
    3. Знаят кога да се слеят с екипа.
     
    Отличителността е от нещата, които страхотните служители харесват в себе си. Но те разбират много добре кога е важно да я оставят настрана и работят в унисон с екипа за справяне с важен проблем или за работа по сложен проект. Наясно са кога да бъдат сериозни и да неутрализират ексцентричното си поведение.
     
    4. Хвалят другите публично.
     
    Похвалата е прекрасно и мотивиращо нещо, дори и да идва от колегите - хората, от които на пръв поглед не зависи ничие кариерно развитие. Страхотните служители разбират силата на признанието на чуждия принос и не пропускат да посочат възхищението и уважението си към колегите си.
     
    5. Изразяват несъгласие насаме.
     
    Изключителните служители са наясно, че проблемите с колеги е по-добре да се решават насаме. Затова и несъгласията си и критиките си отправят в разговори на 4 очи. Едва след това се отнасят до мениджъра си с информация за разговора.
     
    6. Обичат да оборват другите.
     
    Мотивацията на страхотните служители идват от желанието им да покажат на всички, които се съмняват в уменията им, че това съмнение е неоснователно. Силното желание на изключителните кадри да се докажат им съдейства да се самомотивират.
     
    7. Непрекъснато изследват и откриват.
     
    Тези хора рядко се задоволяват с настоящото състояние на знанията и уменията си. Те непрекъснато откриват нови неща. Променят методите си на работа, премислят организацията на работния си ден, търсят начини да повишат продуктивността си. Добрите служители следват определените процеси, а изключителните служители се опитват непрекъснато да ги подобрят.
     
    източник: businessinsider.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x