Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 7 начина да мотивирате служителите си за страхотна работа в екип

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Мотивирането на служителите за продуктивна работа е свързано с време и разходи. Като предприемач обаче, за Вас това трябва да бъде от голямо значение. В противен случай няма да използвате пълния потенциал на хората си.
     
    Ключовете към добрата мотивация са: ясна комуникация, тренинги, признателност. Ако използвате следните тактики, ще станете по-добър лидер.
     
    1. Комуникирайте.
     
    Уверете се, че служителите Ви знаят какво точно се очаква от тях. Опишете работата и изискванията си преди да ги наемете. В последствие припомняйте очакванията си от свършената работа регулярно. По отношение на новите служители това ще Ви се налага ежедневно в началото. Постепенно ще можете да намалите честотата. Не обобщавайте, а предлагайте конкретика - най-добре измерима. Бъдете директни. Служителите искат да са наясно точно какво се очаква от тях.
     
    2. Тренирайте.
     
    Отделете време да тренирате служителите за по-добро усвояване на методите на работа. Създайте процес по тренировка, който да е приложим за всички нива на работа. Може да Ви отнеме доста време в началото, но ползите са неоспорими. Не забравяйте да бъдете гъвкави. Независимо колко дълго ще отнеме да тренирате някого, бъдете търпеливи. Понякога дори опитните служители се нуждаят от повече време да навлязат в нещата.
     
    3. Предполагайте, че служителите искат да вършат добра работа.
     
    Никой от екипа Ви не допуска грешки, защото ги счита забавни. Никой не прави пропуски, защото иска фирмата Ви да генерира загуби. Не мислете, че служителите Ви бъркат нарочно. 
     
    4. Покажете на екипа си, че оценявате приноса му.
     
    Служителите Ви трябва да усещат Вашата признателност. Това означава, че всеки, който е работил добре, трябва да бъде награден. Дори и това да значи, че просто ще го похвалите пред всички. Моралният стимул, дори и без материален, ще има сериозен мотивиращ ефект.
     
    5. Създайте ефективно, приятно, комфортно работно място.
     
    Имайте предвид здравето и удобството на служителите си, когато купувате мебели и оборудване. Колкото по-приятна е обстановката в офиса, толкова по-добре ще се чувстват те в него. А колкото по-добре се чувстват, толкова по-мотивирани и ангажирани ще са. Никой не иска да работи на студено, мрачно и неприветливо място. 
     
    Боядисайте стените в ярки цветове, за да увеличите енергията. Купете хубави и раздвижени мебели, дори и да са от по-евтин магазин. Позволете на хората си да декорират работното си място по свой вкус.
     
    6. Елиминирайте страха.
     
    Служителите Ви трябва да контактуват с Вас, да Ви задават въпроси, да идват за съвет. Окуражете ги да го правят. Изслушвайте идеите им. Използвайте добрите сред тях. Създайте такова усещане на разбиране и подкрепа, което ще накара хората Ви да споделят с Вас. Така те ще Ви посочват и проблемите, и добрите практики. С което Вие ще знаете къде има нужда от промени и къде се справяте.
     
    7. Споделете ентусиазма.
     
    Когато сте спечелили важен клиент например, споделете радостта си с екипа си. Ако имате проблеми, също им ги кажете. Всичко - от затрудненията до победите - трябва да е достояние на хората Ви. По този начин те ще виждат, че им имате доверие, и също ще Ви вярват. Можете дори да си създадете ритуали. Когато имате проблем - събирайте всички на "кръгла маса", за да потърсите съвместно решение. Когато се случи нещо положително, отпразнувайте го заедно. Не е нужно да вдигнете шумно парти. Дори просто да си поръчате пица, ще направи случая знаменателен.
     
    източник: entrepreneur.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x