Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 6 изненадващи качества на успешните лидери

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Много хора са добри шефове. Има такива, които са страхотни шефове. Една шепа от тях са дори феноменални, като причините за това се коренят както в нещата, които правят, така и в нещата, които не правят.
     
    Ако искате да бъдете истински феноменален шеф, трябва да въведете няколко собствени правила. А именно:
     
    1. Прощавайте... и забравяйте.
    Всеки допуска грешки, дори най-добрите служители. Още повече, колкото по-голямо е натоварването върху добрите служители (а именно защото са добри, те са по-натоварени), толкова по-голяма е вероятността да сбъркат. Ако искате да бъдете страхотен шеф, трябва да се съобразите с това, че хората грешат и че трябва да получат шанс да докажат, че са се поучили от тях.
     
    2. Превръщайте служебните цели в цели на самите си служители.
    Ако успеете да вдъхновите членовете на екипа си за лична ангажираност в изпълнение на фирмените цели, ако направите от това изпълнение екипен проект, който да забавлява и мотивира, Вие ще докажете и собствените си лидерски качества.
     
    3. Вглеждайте се в мотивацията зад действията.
    Всяка грешка и неточност имат причина. Вместо да обвинявате и да вдигате скандали за допуснатата грешка, проучете причините зад нея. Така ще лекувате самата болест, а не симптомите й.
     
    4. Подкрепяйте служителите си.
    Само така ще Ви се доверяват. А ако Ви се доверяват, ще научите от тях много повече, отколкото сте предполагали за възможно. Ще имате и стабилен екип, който Ви уважава и който се вслушва в думите Ви. Само уважавания шеф има шансовете да стане добър лидер.
     
    5. Позволявайте на служителите си да научават сами уроците си.
    Няма нужда да смилате опита на подчинените си до прости съждения, които да преглъщат. Те са големи хора и умеят да правят изводи за себе си. А и да си вземат поуки. Ако не покажат, че го умеят, просто не са за Вашия екип.
     
    6. Позволявайте на служителите си да излагат собствените си идеи.
    Ползите от това са и за фирмата, и за служителите. Колкото повече възможности имат да дават предложения (дори и да не ги приемате), толкова по-уважавани и мотивирани ще бъдат те. Което означава практически, че ще получавате още повече и още по-добри идеи.
     
    източник: businessinsider.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x