Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 5 знака, че се справяте добре на работа, дори и да не мислите, че е така

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Перфекционизмът всъщност не е най-позитивното качество. Все пак съвършенството е непостижимо.
     
    Затова дори и да искате да сте съвършеният служител, няма как да го постигнете. За сметка на това може да сте страхотен служител и е важно да го осъзнаете и оцените. Защото това ще Ви накара да се чувствате по-уверени в себе си и по-доволни от работата си.
     
    Как да разберете дали сте добър служител, обаче? Ето няколко издайнически знака:
     
    1. Когато срещнете проблем, вместо да се оплаквате, предлагате решение.
     
    Дали ще е нещо малко или някакво голямо затруднение, добрите служители не просто дават гласност на проблемите, а предлагат как да се решат. Едно е само да се оплаквате и да чакате някой да се заеме вместо Вас. Друго е да дадете предложение за промяна, което да улесни процеса на работа или да се справи с някакво затруднение във фирмата.
     
    2. Знаете как да поставяте приоритет на задачите си.
     
    Което е от ключово значение, ако искате всичко важно от работата Ви да се върши навреме. Така и си спестявате пропускането на значими срокове и проблемите, които идват от това.
     
    3. Отделяте си време за учене.
     
    Квалификацията е нещо, което се поддържа цял живот. А развитието Ви изисква да увеличавате знанията и уменията си. Ако намирате време да учите нови неща, значи вървите на прав път.
     
    4. Спазвате обещанията си.
     
    Едно от най-ценените умения е да давате само обещания, които можете да спазите и в последствие действително спазвате. Това Ви прави надежден кадър, а именно надеждните кадри получават по-отговорни и по-високи позиции.
     
    5. Следите представянето си на работа.
     
    Едно доста специфично и важно качество, което ще Ви помага да си спестите негативната обратна връзка. Разбира се, да се погледнете отстрани е трудно, затова критиките на шефа Ви са полезни. Но още по-полезно е Вие самите да контролирате представянето си и да работите по неговото подобряване. Това оставя много позитивно впечатление.
     
    източник: businessinsider.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x