5 въпроса, които ще Ви помогнат да назначите добър маркетолог в областта на социалните мрежи

PortalTRZnormativi.bg
27 Септ 2016

Как да го откриете обаче?
Да речем, че вече сте подбрали няколко кандидати. Извикайте ги на интервю и ги попитайте ги следните няколко неща:
1. "Имате ли някакъв опит в областта на обслужването на клиенти?"
Клиентското обслужване носи много важен опит, защото ни позволява да се поставим на мястото на потребителите. То създава култура на общуване с клиентите и изгражда гъвкавост, каквато при работата с потребители е винаги важна.
2. "Колко сте запознати с различните социални мрежи?"
Един маркетолог в тази сфера трябва да знае какви точно публикации изисква всяка от социалните мрежи, тъй като те са напълно различни. Какви са особеностите, какви съобщения се разработват, къде могат да получат информация за резултатите от публикациите и т.н. Добрият маркетолог може и да прецени добре къде е важно да имате профил.
3. "Как поддържате знанията си за социалните мрежи актуални? Можете ли да ме запознаете с някаква последна промяна в някоя от социалните мрежи?"
Нуждаете се от маркетолог, чиито знания са винаги актуални. Той трябва да е запознат с промените в алгоритмите на социалните мрежи, с нововъведенията, които оказват влияние върху бизнеса Ви, трябва да може и да се адаптира спрямо тях. Помолете кандидатите да Ви запознаят с някаква нова промяна и да посочат как се отразява тя на профилите на фирмите в социалните мрежи, за да разберете дали говорите с човек, който наистина се интересува от материята и я разбира.
4. "Имате ли опит в екипната работа?"
Независимо какво ще работи един служител, той ще трябва да си сътрудничи с другите Ви служители. В случая маркетологът в сферата на социалните мрежи ще трябва да се сработи с маркетинговия екип, както и с екипа Ви по продажбите и обслужването на клиентите. Търсете такъв служител, който се вписва във фирмената Ви култура и изповядва Вашите ценности.
5. "Креативен ли сте? Дайте пример за успешна своя кампания."
В маркетинга креативността е много важна. Не защото се налага маркетологът да бъде и дизайнер, а защото той е човекът, който трябва да знае посоката, в която се насочва кампанията. Той решава какво точно ще каже всяка една кампания, но също и как точно да го предаде. Затова е важно да помолите кандидатите да Ви представят успешна своя кампания или дори да Ви покажат кратко портфолио.
източник: entrepreneur.com
БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "ТРЗ практика – готови решения за отпуски, трудови и граждански правоотношения "!
Подобни статии от категория Професии/ Длъжности
25Окт2024
От близо 262 хил. нови работници ще има нужда бизнесът през 2025 г.
от PortalTRZnormativi.bg
25 Окт 2024
09Ян2018
4 мисли, когато напуснете работа, за която Ви е грижа
от PortalTRZnormativi.bg
09 Ян 2018
05Ян2018
Нормалните и притеснителните предизвикателства на нова работа
от PortalTRZnormativi.bg
05 Ян 2018
04Ян2018
Как да изберете между няколко предложения за работа
от PortalTRZnormativi.bg
04 Ян 2018
15Дек2017
2 неща, които е важно да помните, ако искате да откриете работа, която да обичате
от PortalTRZnormativi.bg
15 Дек 2017