5 качества, които добрите ръководители споделят
Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
PortalTRZnormativi.bg
02 Март 2015
Aко искате да се изкачите по служебната стълбица и да получите мениджърска роля, трябва да знаете, че работодателят Ви ще изисква от Вас много повече от умение за взимане на добри решения.
Когато решават дали даден служител да бъде повишен на мениджърска позиция, работодателите анализират качества като силна мотивация и лидерски умения, както и комуникативност.
Ефективният мениджмът се нуждае не просто от раздаване на инструкции и осигуряване на изпълнението на проектите навреме. Той се нуждае и от способности за вдъхновяване и сплотяване на екипите, увеличаване на ангажираността на служителите с оглед да се постигат високи резултати.
Няколко други фактора също оказват помощ на работодателите, когато решават дали да повишат даден служител, включително опитът в бизнеса, техническите познания и времето, през което конкретния служител е работил в компанията.
За да се изкачат по-нагоре в служебната йерархия, служителите трябва да притежават следните 5 качества, които са ключ към повишаването им:
- Визия. Да имате ясно разбиране накъде върви бизнеса е от изключителна важност. За да бъдете страхотен лидер, трябва да имате конкретна визия за бъдещето и да умеете да вдъхновявате другите за постигане на фирмените цели.
- Фокус. За да бъдете ефективен мениджър, трябва да можете да се концентрирате върху крайната цел. Критично важно е да сте готови да жертвате краткосрочните цели с оглед на постигане на глобалните фирмени такива.
- Креативност. Не следва да се страхувате от промяната. Някои от най-успелите предприемачи да усетили навреме какви промени трябва да предприемат, за да реализират успех. Затова трябва да възприемете култура на поемане на калкулирани рискове. Желанието Ви да се развивате трябва да бъде по-голямо от страха Ви от провал.
- Гъвкавост. Добрите мениджъри са способни да се приспособяват към непрекъснато променящите се условия, с което си осигуряват възможността да се възползват от новите шансове, които им се предлагат.
- Устойчивост. В бизнеса нерядко се случват тежки времена, а и не всички проекти са обречени на успех. Най-добрите шефове са способни да се възстановяват от провалите и да се самомотивират за продължаване на усилената работа.
източник: businessnewsdaily.com
БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg
Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!
Подобни статии от категория Мениджмънт
24Ноем2017
3 умни стратегии в управлението на персонала за модерния мениджър
от PortalTRZnormativi.bg
24 Ноем 2017
14Септ2017
5 начина да създадете успешна стажантска програма
от PortalTRZnormativi.bg
14 Септ 2017
12Септ2017
3 съвета за ръководене на служители в труден период за фирмата
от PortalTRZnormativi.bg
12 Септ 2017