Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 4-те неща, които всички добри мениджъри правят

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Нищо не може да се сравнява с тръпката да ръководиш собствен екип за първи път. Отървете се от негативизма. Всичко зависи от подхода Ви. Пък и сега това е Вашата работа и трябва да докажете, че не сте я получили случайно.
     
    Вместо да се тревожите как ще се справите, спечелете доверието и уважението на служителите си, като научите 4-те неща, които добрите мениджъри правят. А след като ги научите, приложете ги.
     
    Ето за какво става въпрос:
     
    1. Освободете се от несигурността си.
    Това обърква и плаши служителите. Те не се нуждаят от слаб шеф, а от такъв, който отстоява позициите си. Трябва да приемете работата, която Ви се предлага, с отговорност и хъс, без да се съсредоточавате върху слабостите си. Не се съмнявайте в себе си и не се извинявайте многократно за всяка малка грешка, която допускате.
     
    2. Научете се да се справяте с конфликтите.
    Те са неизбежни, когато става дума за ръководене на екип. Научете се да не вземате страна, преди да сте научили всички факти, и да намирате компромисното решение, което ще удовлетвори и ще е в полза на всички.
     
    3. Фокусирайте се върху резултатите.
    Дайте известна автономия на служителите си, за да покажете доверието си към тях. Важното е да постигнете целените резултати, вместо да микроменажирате и с това да дразните служителите си, като контролирате всяка тяхна стъпка. Окрилете ги да се справят с работата с и няма да има нужда да ги контролирате на всяка крачка. Така и те ще Ви вярват много повече.
     
    4. Вдъхновявайте точно толкова, колкото изисквате.
    Това означава да мотивирате служителите си достатъчно, че те да имат силното желание да постигнат онова, което искате от тях. Важно е да им създадете приятна работна атмосфера, в която те да се чувстват добре, за да имат и по-голямо желание да работят. така екипът Ви с лекота ще реализира поставените задачи.
     
    източник: businessinsider.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x