Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 4-те крайъгълни камъка на по-доброто лидерство

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    По-голямата част от провалилите се бизнес начинания стигат до там не заради влошената икономическа среда, а защото имат лош мениджмънт.
     
    Това вероятно изглежда преувеличено, но е факт в бизнеса. Не служителите на една фирма са виновни за провала ѝ, а мениджмънтът, който се е провалил и в управлението на тези служители, и в канализирането на усилията им по подходящ начин.
     
    Ако планирате стартиране на бизнес или реновиране на ръководенето във фирмата си, имайте предвид кои са 4-те крайъгълни камъка на лидерството, които гарантират добър екип (който пък гарантира така необходимата производителност).
     
    1. Грижете се за служителите си
     
    Те са най-важната част от бизнеса Ви. Първата стъпка по този път е да плащате заслуженото на служителите си, да не пропускате и осигуровките им. Това ще даде на персонала Ви сигурност, от която те се нуждаят, за да се концентрират върху служебните си задължения.
    Нещата не се изчерпват с плащането, обаче. Трябва непрекъснато да демонстрирате загрiженост за служителите си. Съвсем просто е: интересувайте се от семействата им, провеждайте редовно тиймбилдинги, съдействайте им за решаване на проблемите в службата, мотивирайте ги и награждавайте доброто представяне. Щастливите, продуктивни и уверени служители са ключов компонент на всеки бизнес успех.
     
    2. Споделяйте плановете си.
     
    Да, в някои случаи е по-добре да спестите определени детайли, но е много важно хората Ви да знаят възможно най-много от посоката на работа на фирмата Ви. Да им споделите перспективата и визията си може да ги вдъхнови и окрили за още по-добра работа. Доверието, което им оказвате, ще бъде подобаващо оценено. А и ще се съгласите, че хора, които познават и следват една посока на развитие, няма, било то и несъзнателно, да работят срещу нея.
     
    3. Не неглижирайте детайлите.
     
    Големите предизвикателства в бизнеса рядко се появяват изневиделица. Те са предшествани от малки знаци, които не трябва да неглижирате. Ако страхотен служител реши да напусне фирмата Ви и това Ви изненада, значи сте пропуснали издайническите знаци и не сте решили някакви проблеми, което е довело и до решението на служителя Ви. Дори и най-малките проблеми в екипа Ви си заслужават не само Вашето, но и вниманието на хората Ви. В крайна смеtка и едно камъче е достатъчно да предизвика свлачище.
     
    4. Обратната връзка е едно от най-силните Ви оръжия.
     
    Тя ще Ви позволи да опознаете хората си, да сте наясно какво се случва в екипа Ви, да решите проблемите преди да са излезли от контрол. Не просто говорете, ами и слушайте и се вслушвайте в мненията на членовете на персонала си. 
    Може да Ви звучи просто, но всъщност много предприемачи не го правят. Само защото управлявате фирмата и сте я създали собственоръчно, не значи, че имате поглед върху всички проблеми. Хората Ви са тези, които ежедневно работят с клиентите, които предлагат продуктите Ви, които решават всякакви малки проблеми и уреждат неразбории. Те са хората, които могат да Ви дадат идея как да решите проблемите, как да промените работата си така, че да ги предотвратите. Възползвайте се от това.
     
    Доброто лидерство не значи да стоите зад бюро и да разпращате имейли. Нито да се карате, когато някой допусне грешка. Лидерът не е човек, който сочи посока, лидерът е човек, който тегли екипа си в тази посока. И вдъхновява. А вдъхновеният екип е вече готов за подвизи.
     
    източник: entrepreneur.com 

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x