Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 4 съвета за запазване на нови служители

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Набирането на персонал е трудоемка задача, "изяждаща" доста ресурси.
     
    По тази причина е важно след наемане на един подходящ нов служител, да го задържите по-дълго на работа във фирмата. Какво можете да направите за целта:
     
    1. Преди да назначите.
     
    Причината много нови служители да напускат току що намерената работа, е сериозното различие между впечатлението, което са имали за длъжността при процеса на кандидатстване, и това каква тя се е оказала при реалното стартиране. Избегнете го, като представите предложението си максимално ясно, откровено и точно.
     
    2. След като назначите.
     
    Създайте план как ще посрещнете новия кадър във фирмата си. Процесът по включвате в екипа е много важен и от него зависи не само как ще се впише служителят, но и с какво настрение ще започне да изпълнява задълженията си. Не мислете, че с подписването на трудовия договор всичко е решено. Спечелете новите си попълнения, като ги посрещнете добре в колектива.
     
    3. Ориентирайте служителя.
     
    Всяка фирма има свои специфични методи на работа и практики. Посочете ги на новото попълнение. Започнете от начните на изпълняване на задълженията и завършете с битовите подробности. Всичко това е част от служебния живот. Колкото по-наясно е с всички обичаи в компанията, толкова по-лесно ще е  за новия служител да се впише.
     
    4. Следете напредъка.
     
    Не пропускайте да покажете на новия кадър, че се интересувате от развитието му. Задавайте му въпроси за деня му, за напредъка му, за мнението му за работата. Окуражавайте го да споделя и критиките си - те ще са Ви полезни, а и ще покажете, че сте отворени към всеки тип мнение и се интересувате от впечатленията на новия си кадър.
     
    източник: entrepreneur.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x