4 съвета за управление на нов екип
Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
PortalTRZnormativi.bg
17 Ноем 2017
Без значение дали са Ви повишили в длъжност или току що са Ви назначили, да поемете ръководството над нов екип е голямо предизвикателство.
За да се справите по-лесно с него, разчитайте на следните няколко съвета:
1. Организирайте кратки срещи с всеки от екипа.
На тях ще можете не само да се представите, да поговорите за своята работа и планове, но и да опознаете новите си подчинени. Поговорете за задачите им, за нещата, които харесват и тези, които смятат, че трябва да се подобрят, за предпочитания им начин на работа. Така ще се ориентирате по какъв начин да работите с всеки от тях.
2. Определете как служителите предпочитат да получават и дават обратна връзка.
Това е особено важно, за да е ефективна всяка градивна критика. Обичат ли направо и веднага да им посочвате грешките, процедирайте така. Предпочитат ли да става веднъж седмично или месечно - действайте по този начин. Необходимо е да определите и дали кадрите Ви предпочитат да получават екипно или по отделно критиките. Не всички биха се чувствали комфортно да им отправяте забележки пред колегите. Ако обаче екипът е свикнал да обсъжда заедно възникналите проблеми, не променяйте тази практика.
3. Установете отворена комуникация.
Адаптирането Ви към екипа е също толкова важно, колкото адаптирането на екипа към Вас. За да се опознаете по-добре, се налага да комуникирате откровено и ясно. Имате ли някакви определени планове за промени, посочете ги, обсъдете ги, позволете на хората да си дадат мнението. Възползвайте се от възможността да чуете какво искат да се промени в екипа. Сега е подходящият момент работата е него да се преразгледа.
4. Предложете решения на проблемите, които забелязвате.
Със сигурност Вашият чифт свежи очи ще открие проблеми или спънки, които за вътрешни хора остават по-скоро незабелязани. Видите ли такива, определете какви мерки могат да се вземат за справянето с тях. Най-добре обаче не бързайте да ги въвеждате моментално. Съберете екипа и поговорете с него. Дайте своите предложения, изслушайте и тези на служителите. Изберете консенсусно решение, което да удовлетворява всички страни във възможно най-голяма степен.
източник: businessnewsdaily.com
БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg
Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!
Подобни статии от категория Мениджмънт
20Юни2018
15-те най-често срещани въпроса по време на интервю за работа
от PortalTRZnormativi.bg
20 Юни 2018
24Ноем2017
3 умни стратегии в управлението на персонала за модерния мениджър
от PortalTRZnormativi.bg
24 Ноем 2017
15Ноем2017
Ключът към избиране на най-подходящия кандидат е решението кое е най-важно
от PortalTRZnormativi.bg
15 Ноем 2017
14Септ2017
5 начина да създадете успешна стажантска програма
от PortalTRZnormativi.bg
14 Септ 2017