Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 4 причини да забавите темпото на работа

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    В това да се трудите усилено няма нищо лошо. Трябва обаче да го правите и разумно.
     
    Ако всеки ден отивате на работното си място с нагласата да се справите с повече задачи, отколкото би следвало за 8-те работни часа, е добра идея да намалите темпото. Може би смятате, че така ще блеснете в очите на шефовете си? Вижте обаче и какви грешки ще допуснете:
     
    1. Не спирате да създавате за себе си и другите допълнителна работа.
     
    Не отговаряйте веднага на всеки получен имейл. Третирайте спешните като такива, а останалите - приоритизирайте. Отговаряйки на всяко съобщение, единственото, което постигате, е да започнете едно скоростно разменяне на съобщения, което губи и Вашето, и времето на колегите Ви. Същото се отнася и до задачите, които получавате - не се захващайте веднага с нещо, освен ако няма да Ви отнеме до 2 минути. За всичко останало определете подходящ момент и се придържайте към него.
     
    2. Няма да досаждате на колегите си.
     
    Представете си, че сте доста заети, а някой колега непрекъснато Ви пита докъде сте стигнали с отчета, който му трябва. Ще имате ли време за този отчет въобще, ако непрекъснато му споделяте напредъка си? Не се превръщайте в този колега.
     
    3. Ще се освободите от стреса.
     
    Непрестанният стремеж да свършите огромен набор задачи ще Ви направи тревожни. А стресът има свойството да смъква качеството на работа по-ниско и да води до грешки. Вместо сами да провокирате у себе си подобно състояние, направете усилие да разредите програмата си така, че хем да свършвате всичко, хем да не се претоварвате.
     
    4. Ще оценявате ситуациите по-добре.
     
    Какво е необходимо, за да прецените добре една ситуация? Да я обмислите на спокойствие. А не докато бързате да се справите с този проблем, за да атакувате следващия. Имайки възможност да се концентрирате и да отделите достатъчно време на конкретната трудност, ще откриете повече варианти за действие, а от тях ще можете да изберете най-подходящия.
     
    източник: themuse.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x