Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 4 начина, по които си вредите, като не търсите помощ на работа

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    03 Авг 2017
    Никой не се е родил научен, нали?
     
    Имайки това предвид, да не търсите помощ, когато срещнете трудности в работата си, може много повече да Ви навреди. Да, няма да покажете незнанието си и така да накарате колегите си да се съмняват в уменията Ви, но ще си спестите следните няколко негатива:
     
    1. Рискувате професионалната си репутация.
     
    Ако не поискате помощ, когато Ви е нужна, ще се справите зле с работата си или ще допуснете грешка. А ниското качество и грешките водят до затруднения за фирмата и колегите Ви. В по-лошите случаи - дори до загуби. В крайна сметка, ако не го правите непрекъснато, колегите Ви няма да Ви помислят за некомпетентни.
     
    2. Отблъсквате хората.
     
    Никой не може да бъде ефективен като вълк единак там, където трябва да работи в екип. А в една фирма подобно нещо се налага. Ако винаги държите да вършите всичко сами, ще се отчуждите от колегите си. Ако се трудите в колектив с добри специалисти, които не се скъпят на съвети и съдействие, когато са необходими, нямате оправдание да не се възползвате.
     
    3. Губите доверието на околните.
     
    Ако се страхувате да потърсите помощ при нужда, ще загубите време да решите сами проблем, който може да се реши бързо с малко съдействие. Този Ваш отказ бави работата Ви, бави и колегите, които зависят от работата Ви. Може дори да навреди на изпълнението на важни проекти. Как тогава шефът и колегите Ви да Ви имат доверие?!
     
    4. Пропускате възможност да развиете уменията си.
     
    Всеки път, когато колега Ви съдейства, той всъщност Ви научава на нещо ново. Дори да е просто начин, по който да се справите със задачата си малко по-бързо. Ако не търсите помощ и съдействие от другите членове на екипа, пречите на собственото си развитие. Да, ще намерите някакъв вариант да се справите сами, но дали те ще са оптимални? Вместо да се бавите и да вършите работата си със съмнително качество, потърсете помощ, когато Ви е нужна.
     
    източник: themuse.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x