Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 4 често срещани лидерски грешки, които и Вие може би допускате

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Няма съвършен лидер, но има добри и лоши.
     
    Независимо от колко време се занимавате с тази задача, винаги има какво още да научите. Винаги има какво още да коригирате и какво още да спрете да правите.
     
    Ето защо се вгледайте в начина, по който ръководите хората си, и помислете дали не допускате следните няколко грешки:
     
    1. Допускате емоциите да контролират процеса по взимане на решения.
     
    Оставете това за личния си живот. Когато става дума за бизнес, емоциите не могат да се месят. Дори и силно да не харесвате някой свой подчинен, личното Ви отношение не трябва да личи в начина, по който го ръководите, особено ако е качествен служител.
     
    2. Избягвате конфликтите.
     
    Трябва да се конфронтирате със служителите си, когато се налага. Съгласявате ли се винаги с тях, губите от авторитета си. Когато се налага да сте строги и да отправите забележка, направете го. В противен случай няма да Ви уважават, а не Ви ли уважават, няма да Ви слушат.
     
    3. Поемате задачи от екипа.
     
    Вашата работа като лидер е да осигурите изпълнението на задачите по правилния начин. Не да се заемате с тях, за да контролирате всяка част от изпълнението им. Делегирайте и налагайте целесъобразен контрол без да микроменажирате. Така ще имате време да се справите със собствената си работа, а не само с работата на подчинените си.
     
    4. Разпределяте задачи без напълно да разбирате какво представляват и как трябва да се изпълнят.
     
    Допуснете ли подобна грешка, рискувате резултатите да бъдат лоши. Да сте наясно какво трябва да се свърши, е ключът към това да го възложите на този член на екипа си, който ще се справи с него. Ето защо е важно да разбирате в какво се състои всяко едно задължение, което трябва да делегирате. Освен това само така ще можете да съдействате при нужда.

     
    източник: businessnewsdaily.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x