Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 3 умни стратегии в управлението на персонала за модерния мениджър

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Лидерството винаги се е свързвало с умението да водиш и вдъхновяваш хора към постигане на определена цел.
     
    Искате ли да бъдете именно лидер, а не просто ръководител, можете да разчитате на 3 стратегии, които дават резултат. А именно:
     
    1. Бъдете треньор, не експерт.
     
    Какво означава това? Експертът има знанията и уменията, с които да наложи гледището си. Треньорът е човекът, който дава насока и мотивира за самостоятелно усвояване на знания и умения. Искате ли да бъдете лидер, трябва да стимулирате хората си да се развиват, а не просто да им казвате какво да правят.
     
    2. Адаптирайте се към нуждите и характерите на кадрите си.
     
    Това не е никак лесна задача, но носи огромни позитиви. Защото ще Ви позволи да сте наясно какво на кого да възложите, как да го възложите, дали да контролирате повече или по-малко, дали да напомняте и т.н. и т.н. Колкото по-гъвкави сте спрямо хората си, толкова по-лесно ще бъде да ги стимулирате за справяне със задачите. Адаптирате ли се към тях самите, те ще усетят грижата и интереса Ви, което ще ги мотивира.
     
    3. Показвайте човечност.
     
    Служителите не са роботи. Те са хора. Дръжте се с тях като с такива. Поставяйте се на тяхното място. Не забравяйте и, че служителите Ви ще вземат поведението Ви за пример. Ако Вие показвате недоверие, те няма да Ви вярват. Ако показвате грубост или незачитане, не очаквайте уважение. Не забравяйте, че работата не е единственият приоритет в живота им, ако и да е във Вашия. Разбира се, поставете ясни граници и определете правила, но не забравяйте - колкото по-бързо служителите Ви решат даден личен проблем, толкова по-скоро ще започнат отново да се съсредоточават на 100% на работа.
     
    източник: businessnewsdaily.com
     

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x