Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 3 опасни начина, по които подкопаватe успеха на служителите си

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Лидерството не е еднопосочна улица - то влияе на всички. Не е достатъчно да разпределите задачите, за да се поздравите, че сте добър мениджър. 
     
    Понякога, колкото и да мислите доброто им, допускате грешки, които вредят на кадрите Ви и откровено им пречат да си вършат работата добре. Ето за какви грешки става дума:
     
    1. Не давате достатъчно ясни разпореждания.
     
    Ако искате нещо да бъде свършено по конкретен начин, не очаквайте служителите да прочетат мислите Ви. Имате ли определени изисквания, посочете ги. В противен случай работата ще бъде свършена по усмотрението на служителя, не по Вашето, и най-вероятно ще го накарате да свърши всичко отново. Което си е чиста загуба на време и то не по негова вина.
     
    2. Използвате ненужна бюрокрация.
     
    Поддържането на организационна структура не е лошо, но трябва да не пречи на работата. Ако, за да решат даден проблем, служителите трябва да минат през всички отдели, организацията Ви е неефективна и хаби ценно време. Дългият списък с правила и регулации също не е ефективен - колкото по-дълъг е, толкова по-трудно ще бъде запомнен, да не говорим - прилаган. Ако нямате доверие на служителите си и затова поставяте пред тях прегради и разпоредби, вината е Ваша - все пак Вие сте ги назначили. 
     
    3. Демонстрирате недостъпност.
     
    Ако смятате, че да ръководите хора значи само да разпределяте задачи и да недоволствате от изпълнението им, не сте на прав път. Добрият мениджър съдейства, където е необходимо, позволява на служителите си да изяснят изискванията му, когато срещнат пропуски и неясноти. Причината е проста - добрият мениджър разбира, че не е в интерес на фирмата да оставят работата свършена зле само за да покажат на служителите си, че не работят добре. Не забравяйте - Вие като лидери сте хората, които назначават и обучават кадрите. Ако не сте се справили с нито една от тези задачи, можете да се сърдите единствено на себе си.

     
    източник: entrepreneur.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x