Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 3 навика, които преуморяват добрите служители, и как да ги избегнем

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Преумората не се случва за една нощ. Тя е резултат на екстремно изтощение, неефективност и апатия към служебните задължения и се акумулира с времето.
     
    На какво се дължи обаче?
     
    Една от основните причини за нея се коренят в три вредни навика, които дори страхотните служители притежават:
     
    1. Непрекъснато проверяване на служебния имейл.
     
    Това е първата стъпка към непродуктивността и отнема толкова много време, което да вложите в по-важни задачи, че често е сред водещите причини да не ги свършите. Разбира се, вероятно се притеснявате, че ще получите спешно съобщение, което трябва да обработите веднага. Имайте предвид, че ако Ваш колега има спешна нужда от помощ, няма да разчита само на електронната Ви поща.
     
    Затова спрете непрекъснатата проверка на имейла. Определете време през деня, когато ще обработвате всички постъпващи съобщения и се придържайте стриктно към него. Всички, които имат нужда от Вас веднага, могат да Ви потърсят лично или по телефона.
     
    2. Да работите през обедната почивка.
     
    Изкушаващо е да хапнете на бюрото и едновременно с това да свършите нещо. Това обаче Ви вреди в две посоки: първо - не се храните добре, второ - преуморявате се. Почивките не са измислени, за да ги прекарвате в работа. Те са създадени, за да "презаредите батериите" и да продължите работа с подновени сили. Ако хапвате на бюрото, няма как да си отпочинете.
     
    Затова се уверете, че напускате работното си място по време на обедната почивка. Обядвайте някъде навън, дори и да е само в градинката пред офиса или в съседния ресторант. Това ще Ви помогне да се отдалечите за малко от служебните задължения и, когато се върнете към тях, ще ги погледнете с "други очи". Което пък ще помогне да се отключи креативността Ви и така ще решавате проблемите по-лесно.
     
    3. Да не отделяте време на себе си.
     
    Вие сте човек. Имате нужда от време, което да прекарвате в грижа за себе си. Ако денят Ви е пълен със задължения, свързани с работа и семейство и няма дори 5 минути спокойствие за Вас, то много скоро ще се изтощите напълно.
     
    Спрете да се затрупвате със задачи. Отделете някакво време за приятни за Вас дейности: слушане на музика, среща с приятели, четене, спорт. Така ще отпочинете, ще се заредите с енергия и няма да се чувствате като роб на задълженията си.
     
    източник: businessinsider.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x