Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 3 начина да станете по-добър мениджър днес

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Управлението на хора не е лесна задача. Но независимо от бизнеса, с който се занимавате, ще трябва да работите със служители, да ги ръководите ефективно, а това ще е критично важно за успеха на Вашата фирма.
     
    От дисциплиниране до хвалене, да се научите как правилно да работите с кадрите си, ще Ви отличи от множеството не особено добри мениджъри и ще Ви помогне да изградите силен екип. Какво обаче отличава добрите мениджъри от лошите? 
     
    1. Добрите мениджъри хвалят служителите си при всяка възможност.
     
    Може би звучи като най-лесното нещо на света, но не всички го практикуват. Игнорирането на позитивното представяне може да Ви коства много: мотивацията, ангажираността и желанието на служителите Ви да продължат да се представят все така. 
     
    Да, очакванията са нещо важно и съдействат за развитието както на конкретния служител, така и на фирмата. Но ако считате, че за да получите най-доброто представяне от кадрите си е достатъчно да им дадете задачи, изисквани резултата и да им плащате, сте в сериозна грешка. Трябва да кореспондирате с нуждите на служителите си от утвърждаване в малкото общество на фирмата, за да им покажете, че вложените усилия са действително оценени. В противен случай кадрите Ви ще дават от себе си точно толкова, че да свършат необходимия минимум. Ще се съгласите, че не така се постига бизнес развитие.
     
    2. Добрият мениджър дава обратна връзка навреме.
     
    Той не чака служителите му да се провалят, за да им каже да променят методите си на работа, защото разбира, че това ще навреди и на фирмата, и на служителите. Вместо това добрият мениджър се намесва, когато види, че някоя от задачите не върви или когато поведението на конкретният член на персонала стане неприемливо.
     
    Същото се отнася и до положителната обратна връзка. Не чакайте, за да посочите с какво се е справил добре служителят Ви. Посочете му позитивната практика и така ще си осигурите нейното прилагане и при следващите задачи и проекти.
     
    3. Ползвайте метода на сандвича.
     
    Всички сме чували, че честността е най-добрата политика. Когато става дума за ръководене на хора, честността е именно това. Да бъдете откровени по отношение на представянето и очакванията е критично важно за изграждането на здрави служебни отношения. 
     
    Понякога обаче честната обратна връзка може да доведе до повече проблеми, особено ако сте брутално откровени. За да избегнете негативите от това, най-добре използвайте метода на сандвича. Според него трябва да започнете с позитивна обратна информация или да похвалите служителя си, след което откровено да му посочите върху какво от работата си трябва да работи, понеже още не е достатъчно добро. След това завършете разговора с още позитиви.
     
    Вероятно това Ви изглежда като загуба на време или като източник на трудности, но ползите са несъмнени, защото ще помогне на служителите Ви да преглътнат по-лесно критиката и да се вслушат в нея. 
     
    Не очаквайте да сте велик мениджър, но направете всичко възможно да сте добър. Вложете максимума на усилията си. Помнете, че в крайна сметка хората са тези, които ще направят от бизнеса Ви страхотно и развиващо се начинание и му помагат да реализира потенциала си.
     
    източник: businessinsider.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x