24 знака, че сте страхотен шеф, дори и да не вярвате
Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
PortalTRZnormativi.bg
25 Юли 2016
Върхът е самотно място.
Ръководната позиция е свързана с огромно напрежение. А и при липсата на някой, който да ръководи Вас, е трудно да прецените дали се справяте действително добре.
Стремите ли се към откриването на подходящия баланс между уважителното ръководене и вдъхновяващия лидерски стил? Дали действията Ви не вредят на продуктивността на служителите Ви по някакъв начин?
Как да разберете дали сте този ръководител, който поощрява екипа си да показва най-доброто от себе с? Вгледайте се в собственото си поведение и ще откриете издайническите знаци. Ето 24 такива, които показват, че се справяте добре с ръководната си задача:
1. Нямата очевидни любимци сред екипа и се отнасяте с всички еднакво.
2. Третирате служителите си с човещина.
3. Готов сте да опитвате нови неща, които ще позволят на фирмата и служителите да работят по-добре.
4. Следите резултатите на всички, за да сте наясно с развитието им и нуждата им от допълнителни обучения или дисциплиниране.
5. Следите и собствените си резултати, защото знаете, че не сте безгрешен, а и личният пример е много важен.
6. Молите учтиво, вместо да заповядвате.
7. Оказвате подкрепа на служителите си и им осигурявате необходимите ресурси, за да се справят със задачите си.
8. Премахвате пречките пред добрата работа, за да осигурите гладко протичане на трудовия процес.
9. Добър треньор сте. Вместо да взимате работата от ръцете на служителите си, им помагате да усвоят правилния начин на процедиране, за да се справят те самостоятелно без Ваша намеса.
10. Определяте очакванията така, че да са ясни и изпълними.
11. Давате обратна връзка: и за доброто, и за недостатъчно доброто представяне, за да мотивирате и помогнете на служителите да се развиват.
12. Поддържате атмосферата във фирмата открита и прозрачна, без да пазите тайни от екипа си.
13. Молите служителите си да споделят проблемите с Вас, независимо къде ги срещат, защото действително Ви е грижа.
14. Давате обяснения, не очаквате никой да чете мислите Ви.
15. Загрижени сте за разрешаването на проблемите и сте готови да окажете помощ за тяхното постигане.
16. Поставяте пред служителите си предизвикателства, за да им помогнете да израснат и да усвоят нови умения.
17. Нито микроменажирате, нито оставяте служителите Ви да "си блъскат главите" върху проблемите сами.
18. Проверявате дали всичко със служителите Ви е наред.
19. Имате чувство за хумор. А това прави работното място много по-приятно.
20. Интересувате се от целите и мечтите на служителите. В крайна сметка тяхното щастие на работа носи най-добрата продуктивност.
21. Не лицемерите. Държите се добре, защото наистина искате.
22. Изслушвате внимателно. Понякога хората имат нужда просто да бъдат изслушани.
23. Интересувате се от личния живот на служителите си, което им показва, че сте загрижени за тях и като личности, не просто служители.
24. Непрекъснато развивате своя подход към ръководенето. Което показва, че го приемате сериозно, каквото то всъщност е.
източник: businessinsider.com
БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg
Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!
Подобни статии от категория Мениджмънт
20Юни2018
15-те най-често срещани въпроса по време на интервю за работа
от PortalTRZnormativi.bg
20 Юни 2018
24Ноем2017
3 умни стратегии в управлението на персонала за модерния мениджър
от PortalTRZnormativi.bg
24 Ноем 2017
15Ноем2017
Ключът към избиране на най-подходящия кандидат е решението кое е най-важно
от PortalTRZnormativi.bg
15 Ноем 2017