Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 2 начина да дадете обратна информация на шефа си, без да се страхувате

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Може би сте свикнали шефът често да Ви дава обратна информация. Срещате се веднъж седмично или месечно, от време на време получавате имейли с конструктивна критика. Знаете къде са слабите Ви страни, знаете върху какво трябва да поработите, какви са дългосрочните Ви цели. И това е прекрасно!
     
    Но какво ще кажете за обратната информация, която Вие трябва да дадете на шефа си? Чувствате ли се достатъчно овластени да комуникирате с него за това какво той върши правилно и какво не съвсем? Иска ли Ви се деликатно да му намекнете за това, че често сменя приоритетите на задачите Ви. Или честичко се оказва, че всичко, което трябва да вършите, е спешно, но има и още по-спешна нова задача, заради която трябва да изоставите всичко друго?
     
    Ако продуктивността Ви страда заради проблеми в комуникацията, имайте предвид, че съществува начин да разговаряте с шефа си за недостатъците на неговия мениджмънт, с оглед всичко да върви гладко. При това не е необходимо да се карате или да влошавате отношенията си.
     
    Ето какво можете да направите, за да го постигнете:
     
    1. Осигурете конкретни примери.
     
    Когато разговаряте с шефа си по отношение на това какво той може да прави по-добре, подгответе си конкретни примери. Не подхождайте с критика, без да покажете нагледно защо критикувате. 
     
    Това е още по-важно, ако прекият началник на Вашия шеф се нуждае от впечатленията Ви. Никога не говорете общо и не се опитвайте да се измъкнете с шикалкавене. Недейте и непременно да търсите някакви негативи, които да изтъкнете. Обмислете внимателно онези аспекти от работата с шефа Ви, които трябва да се коригират, подкрепете позицията си с доказателства и излезте с предложения какво да се направи. Ако имате идея как даден процес може да бъде подобрен, говорете с началника си и му споделете предложенията си. По този начин ще изглеждате като проактивни хора, които желаят да помагат, а не като критикари.
     
    2. Използвайте думите си, за да изградите доверие.
     
    Никога не е лесно да дадете негативна обратна информация нито на своя ръководител, нито на неговия шеф. Понякога обаче това се налага, просто за да можете да си вършите работата добре. Ако началникът Ви откровено Ви пита какво може да промени в работата си, за да вървят нещата по-гладко, а Вие седите отсреща и му обяснявате, че е най-добрият възможен шеф, няма да изградите условия на доверие помежду си.
     
    За Ви вярва Вашият шеф, трябва да сте максимално откровени с него. Нито да го хвалите на ръба на сервилниченето, нито да бъдете критични на ръба на грубостта. Не е необходимо дори да му обяснявате, че върши нещо зле, достатъчно е да предложите промяна и да изложите с какво тази промяна ще подобри статуквото. Направете всичко възможно да дадете своята обратна информация по такъв градивен начин, по какъвто искате да я получите и Вие самите.
     
    Повечето шефове (надяваме се) не търсят хора, които им се подмазват. Те търсят служители, които съзнателно се стремят да подобряват работата във фирмата, за да се развива и разраства тя. Дори и това да означава, че от време на време самите шефове ще трябва да търпят градивна критика.
     
    източник: themuse.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x