Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 15 знака, че сте страхотен шеф

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Вероятно си мислите, че сте такъв. Дали обаче служителите Ви споделят това мнение? Как да разберете?
     
    Има няколко знака, които издават добрия шеф, който открива баланса между автономност и строгост със служителите. Ако не сте сигурни дали Вие самите ръководите качествено екипа си, проверете дали разполагате със следните качества:
     
    1. Имате силно желание служителите Ви да успеят. Не се затваряте в дребнавото желание да сте по-добри от тях и разбирате, че силен екип се гради с хора, които непрестанно израстват.
    2. Знаете как да се контролирате. Не изпускат нервите си често. Не забравяте, че допускате грешки. Не се поставяте на пиедестал.
    3. Откровени сте. Не скривате нито доброто, нито лошото, нито ужасното в работата.
    4. Безкомпромисни сте с важните неща. С морала, решенията и твърдостта си не правите компромиси.
    5. Не пропускате да се развивате. Не очаквате това само от хората си. Давате личен пример. Коригирате слабостите си и учите нови неща.
    6. Показвате състрадание. Демонстрирате разбиране. уважавате личността на хората си.
    7. Избягвате екстремностите. Поддържате добра култура и баланс в отношенията.
    8. Можете да преодолеете егото си. Не се оставяте то да Ви командва.
    9. Не сте прикрит. Не се опитвате да маскирате моментите си на несигурност, съмнения, неясноти. Не се опитвате да манипулирате служителите си.
    10. Вдъхновявате. Умеете да мотивирате, да стимулирате, да изградите желание за работа у екипа си.
    11. Хвалите служителите си. Припознавате доброто им представяне. Награждавате постиженията им. Стимулирате ги за нови.
    12. Цените обратната информация. Не желаете да се доверявате само на своето мнение. Интересувате се какво мислят и служителите Ви, защото искате да се развивате.
     
    източник: businessnewsdaily.com 

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x