Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 14 лоши навика, които карат колегите да Ви намразят

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Дори и да не осъзнавате, навиците Ви на работното място могат да навредят на отношенията Ви с колегите и да Ви покажат в непрофесионална светлина.
     
    За да си спестите това неудобство (което може да се отрази зле на кариерата Ви), проверете дали случайно и Вие не допускате подобни грешки. Ето за какво става дума:
     
    1. Хвалбите
     
    Можете да споделяте постиженията си, но направете всичко възможно да не се хвалите. Не е нужно да спирате всеки колега и да му разказвате отново и отново колко добре сте се справили с дадена задача или колко лесно сте получили повишение.
     
    2. Закъсняването.
     
    Независимо дали е сутрин за работа или следобед за оперативката - бъдете точни. Възможно е да се успите или да имате много важна задача, която да Ви забави - но не повече от 2-3 пъти. Всичко останало прави неприятно впечатление.
     
    3. Прекалената разхвърляност.
     
    Неподредените документи, неизхвърления боклук, изрезки, хвърчащи листи - всичко това издава неорганизираността Ви. Да не говорим, че може и да пречите на някой от колегите си.
     
    4. Твърде много оплаквания.
     
    Да, всички имат тежки моменти, всички се сблъскват с проблеми и срещат лоши дни. По-добре вземете мерки да подобрите ситуацията, вместо да се оплаквате.
     
    5. Лоша хигиена.
     
    Нужно ли е въобще да влизаме в подробности? Покажете самоуважение и спазвайте офисния дрескод.
     
    6. Взимането на болничен, когато не сте болни.
     
    Лъжата никога не Ви показва в добра светлина. Ако имате нужда от почивка - излезте в отпуска. Ако сте болни - вземете си болничен. Но ако имате ужасно много работа и просто Ви мързи, сбогувайте се с мечтаното повишение.
     
    7. Демонстрирането на нервност.
     
    Всички знаци на нервирането - от гризенето на нокти, до потропването с крак и играта с ключовете - са неприятни са околните. Не просто са разсейващи за колегите Ви, но и показват, че Ви е скучно. А този, който работи, не скучае, нали?
     
    8. Страничните занимания по време на оперативка.
     
    Оперативките са предназначени за планиране, проследяване на изпълнението на задачите, даване на идеи. Покажете уважение към останалите, като не се разсейвате със странични работи. Ако все пак трябва да направите нещо спешно - като да приемете разговор - извинете се и излезте от залата.
     
    9. Прекъсването на говорещия.
     
    Изслушвайте колегите си. Покажете им, че уважавате мнението им. Едва след като приключат да говорят, можете да им посочите своите идеи, мисли, гледна точка. Всичко останало е невъзпитано и неприятно.
     
    10. Продажбите на работното място.
     
    Независимо дали е за благотворителност или просто имате какво да продадете - по-добре се занимавайте с тази дейност в свободното си време. В крайна сметка колкото и благородна да е каузата, участието в нея не следва да бъде насилено, нали?
     
    11. Прекалената шумност.
     
    Независимо дали говорите високо по телефона, слушате музика или нещо друго - пречите на колегите си. Съобразете нивото на шума с останалите в офиса. Ако рискувате да им попречите, по-добре излезте и проведете разговора си в коридора. А що се отнася до музиката - слушалките вършат добра работа.
     
    12. Псуването.
     
    То демонстрира на другите, че сте неспособни да се справите със ситуацията спокойно. А и им показва, че ако се обърнат към Вас с по-сложен проблем или със задача, която не харесвате, самите те рискуват да отнесат някоя и друга ругатня.
     
    13. Личните разговори на работното място.
     
    На всеки се случва, но не е редно да се случва през целия ден. В крайна сметка Вие сте на работа. Ако не става дума за нещо спешно, ограничете общуването с роднини и приятели до минимум.
     
    14. Придържането към собствен "приятелски кръг".
     
    Естествено е да се разбирате по-добре с едни свои колеги и по-малко с други. Но трябва да се отнасяте с всички добре - в крайна сметка зависите едни от други. Трябва да умеете да работите заедно, дори да не сте най-добрите приятели. Затова не се проявявайте като сноби, които общуват само с отбрано общество. Опитайте се да опознаете всички от екипа си и ще се изненадате колко интересни са те.
     
    източник: businessinsider.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x