Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Почтеност и честност са най-важните качества на лидера

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Проучване на Robert Half Management Resources показва, че и работодатели, и служители считат почтеността и честността за най-важните качества на корпоративния лидер.
     
    Въпреки че постигат съгласие по отношение на тези силни страни, мнението на двете групи се различава по отношение на другите необходими качества. Работодателите посочват, че искат да работят с такива лидери, които са решителни и имат стратегически ориентирана нагласа, докато служителите харесват лидери, които са готови да сътрудничат, изграждат култура на прозрачност и достъпност.
     
    Проучването разкрива още, че и възрастта играе важна роля в това какво кадрите искат от добрия лидер. 72 на сто от служителите над 55 години посочват честността като една от 3-те най-важни характеристики, докато само 44 на сто от служителите между 18 и 34 поставят същата важност на това качество.
     
    Базирайки се на  резултатите от проучването, изследователите извеждат три важни съвета, от които лидерите да се възползват:
     
    1. Давайте добър пример.
    инените
     
    Важно е самият лидер да показва поведението, което изисква от подчинените си. Също така е важно той да се справя с всеки проблем в поведението на подчинените си без забавяне, за да покаже, че не допуска компромиси.
     
    2. Бъдете честни.
     
    Не позволявайте на слуховете да се разпространяват в офиса. Бъдете максимално открити със служителите си, за да знаят те как точно стоят нещата във фирмата. Не е проблем самите Вие да не знаете всичко, но каквото знаете и каквото можете да си позволите да споделите с екипа си, непременно им споделяйте.

     
    3. Подкрепяйте служителите си.
     
    Служителите Ви трябва да усещат, че сте на тяхна страна. Помагайте им, когато имат затруднения, съдействайте им за ученето на нови важни умения, за придобиването на ключови качества. Колкото повече се развива Вашият екип, толкова повече неговата работа ще повишава качеството си, което ще бъде в полза и на самата компания.
     
    източник: businessnewsdaily.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x