Как разхвърляното бюро може да Ви направи по-продуктивни на работа
Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
PortalTRZnormativi.bg
02 Март 2017
Съществуват 2 стратегии за подреждане на офисното бюро:
1) Да подредите различните документи и бележки един върху друг
2) Да подредите документите в класьори и да ги поставите в някой шкаф
На пръв поглед изглежда, че хората, които прибират документите в класьори, са по-продуктивни, защото, очевидно, купчините с листи върху бюрото не Ви правят ефективни.
Напълно погрешно.
Служителите, които трупат документите един върху друг, всъщност са склонни да се спрaвят с повече задачи от онези, които подреждат в класьори и отстраняват документи и бележки от бюрото си.
Но защо е така?
Една от причините се корени в предварителното подреждане. Имате различни бележки и документи върху бюрото си и се чувствате задължени да го подредите. Къде обаче подреждате документите? В шкаф за документи. Но дали действително разбирате какво сте подредили и затворили в този шкаф? Наясно ли сте в каква категория трябва да го сортирате? Често се оказва, че всъщност не знаете. Просто го поставяте в класьор, за да е прибрано, без да сте напълно наясно с логиката, която трябва да приложите. Именно защото нямате ясна система, веднъж прибрали документа, вече не знаете къде се намира. В последствие, когато той Ви трябва, Ви се налага да преровите няколко папки, докато го откриете, което губи време.
От друга страна хората, които просто трупат документите един върху друг, оставят всичко на бюрото си. Знаят къде се намира и защо е поставено там. Могат просто да се протегнат и да го измъкнат от купчината. Освен това купчините с документи имат навика да се самоорганизират. Това, което често Ви трябва, остава отгоре, това, което ползвате рядко, потъва на дъното на купчината. От време на време пък тази ненужна част на дъното бива извадена и изхвърлена, защото става очевидно, че всъщност не е необходима.
Трупането изглежда разхвърляно, докато поставянето в папки и прибирането изглежда подредено. Всъщност обаче хората, които трупат, успяват да свършат нещата по-лесно и най-вече по-бързо. Ето защо са и по-продуктивни.
източник: businessinsider.com
БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg
Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!
Подобни статии от категория Умения на служители
17Юни2024
Започва приемът на заявки от работодатели за включване в насърчителни мерки и програми за заетост и обучение
от PortalTRZnormativi.bg
17 Юни 2024
03Ян2018
След празниците - Как да се върнете към продуктивната работа
от PortalTRZnormativi.bg
03 Ян 2018
30Ноем2017
5 знака, че се справяте добре на работа, дори и да не мислите, че е така
от PortalTRZnormativi.bg
30 Ноем 2017
23Ноем2017
3 въпроса, които да зададете, когато поредната Ви идея получи отказ от шефа
от PortalTRZnormativi.bg
23 Ноем 2017
14Ноем2017
Как да стимулирате служителите си да продължат да учат, без да се разорявате
от PortalTRZnormativi.bg
14 Ноем 2017