Как да игнорирате разсейващите елементи на работа, за да вършите повече
Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
PortalTRZnormativi.bg
15 Септ 2016
Случвало ли Ви се е да се загубите в "купчината" имейли? Или Skype дискусии с колегите? Или пък да разглеждате Facebook, вместо да работите? Имейлите и социалните мрежи се оказват едни от най-големите разсейващи фактори на работа.
Проучване, изготвено от OfficeTime.net, анкетира 1700 служители, предприемачи и работещи на свободна практика за разсейващите дейности по време на работния им ден.
Според резултатите от проучването четенето и отговарянето на имейли са сред основните виновници за загубата на време. 45 на сто от респондентите посочват, че отделят прекалено много от работния си ден на електронната си поща. Сред другите големи разсейващи елементи се нареждат социалните мрежи (43 на сто), следвани от новините (34%).
Разсейване заради търсенето на разсейване.
Когато служителите се занимават с дейности като имейл и социални мрежи, не винаги го правят инцидентно. Много от тях сами саботират работата си, като се опитват да отложат вършенето на това, което трябва да свършат.
Но защо служителите си позволяват да се разсеят заради подобни дейности, вместо да се фокусират върху работата си. Основните извинения за това са невъзможността да се съсредоточат, по-забавното естествено на страничните занимания, както и неприятните задължения.
Идеята тук е служителят да си спечели кратка почивка, но изкушението да я удължи е голямо. Което всъщност губи повече време, отколкото е искал или очаквал, че ще загуби.
Решението на проблема.
Колкото и вредна да е, практиката да се отлагат досадните или неприятни задължения, е често срещана. За да се предпазите от изкушението на отлагането, напомняйте си, че е необходимо просто да започнете. Наложете си просто да се заемете с работата. Това ще намали до голяма степен желанието да я оставите за по-късно. Всъщност заемането с неприятната задача е трудната част, след като влезете в ритъм, инерцията ще Ви увлече.
Още по темата: 5 реалистични начина да увеличите продуктивността си
източник: businessnewsdaily.com
БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg
Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!
Подобни статии от категория Професии/ Длъжности
25Окт2024
От близо 262 хил. нови работници ще има нужда бизнесът през 2025 г.
от PortalTRZnormativi.bg
25 Окт 2024
09Ян2018
4 мисли, когато напуснете работа, за която Ви е грижа
от PortalTRZnormativi.bg
09 Ян 2018
05Ян2018
Нормалните и притеснителните предизвикателства на нова работа
от PortalTRZnormativi.bg
05 Ян 2018
04Ян2018
Как да изберете между няколко предложения за работа
от PortalTRZnormativi.bg
04 Ян 2018
15Дек2017
2 неща, които е важно да помните, ако искате да откриете работа, която да обичате
от PortalTRZnormativi.bg
15 Дек 2017