Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 7 причини най-добрите Ви служители да напускат

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Ако не оценявате, уважавате и поставяте изпълними предизвикателства пред най-добрите си служители, трябва да сте подготвени за последствията. Те ще напуснат - рано или късно - но ще го направят.
     
    Умните, талантливи хора могат да си намерят работа навсякъде. И обикновено са склонни да търсят, докато не намерят най-подходящото място. За да остане именно Вашата фирма това най-добро място, внимавайте да не правите следните 7 неща:
     
    1. Колкото и да се стараят да изпълнят изискванията Ви, никога не го оценявате.
     
    Винаги искате повече и повече, и още повече. Служителите Ви идват по-рано на работа, тръгват си късно, крадат от личното си време. Колкото повече ги натоварвате, толкова повече ще пълните чашата на търпението им. А тя в един момент ще прелее.
     
    2. Обратната Ви връзка не е просто неконструктивна, ами съвсем не съществува.
     
    Ако освен липса на похвали, не давате конструктивна критика, служителите Ви ще усетят, че нямат възможност да се развиват, докато работят за Вас. Критиката, когато е основателна и дава предложения за подобрение, стимулира качествените кадри. Липсата ѝ - обратно - демотивира ги.
     
    3. Имате си любимци.
     
    Нещата са доста прости - ако фаворизирате някого и ощетявате другите в негова полза, тези други скоро ще си тръгнат. Никой не обича да бъде пренебрегван, особено ако работи качествено и влага усилия в изпълнението на задълженията си.
     
    4. Не им предоставяте необходимите ресурси.
     
    Ако поставите задача, но не дадете необходимото за изпълнението ѝ, нямате право да се изненадвате, че тя не е свършена както искате. Не можете да очаквате някой да публикува съобщение за клиентите на сайта Ви, ако не му дадете достъп до Интернет, нали?
     
    5. Нарушавате обещанията си.
     
    Помислете си: ако някой Ви обещае нещо, а после не го изпълни, ще продължите ли да му имате доверие? Това се отнася и за служителите Ви. Само защото сте им шеф, не означава, че са длъжни да Ви вярват. Пък и доверието се печели.
     
    6. Мислите за себе си, не за екипа.
     
    Всичко, което Ви интересува, е какво служителите могат да направят за Вашата компания. Какво може да направи за тях тя, обаче, въобще не Ви засяга. Колкото по-малко Ви е грижа за хората Ви, толкова повече ще намалява тяхната ангажираност с работата. Демотивацията ще ги направи по-небрежни, а понеже са свикнали да работят мотивирано, неудовлетворението ще ги изгони от настоящото им работно място.
     
    7. Четейки тази статия, си мислите, че служителите Ви няма къде да отидат.
     
    Може би смятате, че ако един напусне, друг чака на вратата. Дали? Дали е също толкова качествен, опитен, ангажиран, точен и коректен? Колко ще Ви струва напускането му? При настоящите нива на емиграция, мислите ли, че добрите служители чакат с нетърпение да се освободят работни места при Вас. Този начин на мислене ще Ви коства персонала. После ще Ви коства загуби, защото текучеството носи хаос. Хаосът само ще увеличава текучеството, защото хората не искат да работят на такова място. С което влизате в омагьосания кръг. Иначе казано, да не се грижите за удовлетворението на хората си, вървите към загубата им. А толкова повече се увеличава скоростта Ви, колкото повече си мислите, че качествените кадри се редят на опашка пред входа на компанията Ви.
     
    източник: businessinsider.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x