Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 4 неща, които Ви губят време и подкопават продуктивността Ви на работа

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Имате определено време за справяне с всичките си задачи през работния ден. Изглежда, обаче, че то никога не е достатъчно. Понякога в края на деня сме отметнали твърде малко и се чувстваме непродуктивни и неудовлетворени.

    Ето защо, за да се постигне по-голяма ефективност и по-бързо да се реализират определените цели, трябва да се отбягват следните силно разсейващи елементи:
     
    1. Социални мрежи.
     
    Те убиват продуктивността Ви в почти всички случаи (освен ако те не са пряко свързани с работата Ви). Да, важно е да развивате контактите си, да се свържете със стари приятели и да споделите някоя шега или песен. Ключовото е, обаче, да оставите всяка от тези дейности за времето след като приключат работните Ви часове. В противен случай просто си губите времето.
     
    2. Срещи.
     
    Срещи, които нямат важна цел, трябва да се избягват, защото губят ценно време. Вместо да прекарате това време в работа по задачите си, с ненужните срещи Вие ги губите. Затова е важно да преценявате дали има смисъл да участвате в тях или трябва да откажете. Когато могат да минат без Вас, по-добре откажете участието си и се заемете с по-важните дейности.
     
    3. Имейли.
     
    Няма как да контролирате момента, в който получавате имейли. Можете обаче да контролирате времето, в което ги четете и им отговаряте. Вместо да изоставяте подхванатата задача, за да прочетете съобщението и да му отговорите, определете си момент от работния ден, в който ще се занимавате само с кореспонденцията си. Така ще се съсредоточите върху задачите си, без да накъсвате работата.

     
    4. Мултитаскинг.
     
    Да работите по няколко неща едновременно звучи привлекателно, нали? Ако си мислите, че това увеличава продуктивността, грешите. Мултитаскингът пречи на концентрацията Ви. Вместо да се хвърляте от задача в задача, справете се с всяка отделна, преди да преминете към следващата. Още повече, че по този начин в края на работния ден ще имате поне няколко приключени задачи, а не просто списък от дейности, по които сте напреднали, но които не сте завършили.
     
    източник: entrepreneur.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x