Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 3 кратки фрази, които ще чуете от устата на добрия лидер

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Независимо дали току що сте започнали да ръководите първия си служител или имате години опит, Ваша основна задача е да бъдете лидер. Лидерството, обаче, съвсем не е лесна и проста задача. 
     
    Основната причина е в това, че работата Ви не е просто свързана с постигане на цели, а по-скоро с това да показвате съчувствие и разбиране към служителите си и да умеете да поглеждате на нещата в 360-градусова перспектива. Иначе казано: да третирате хората си като хора и да обхващате всички гледни точки.
     
    Може би изглежда трудна задача. И е именно такава. Но понякога малките неща като една кратка реплика правят разликата между доброто и лошото лидерство. Ето именно 3 такива реплики, които само добрите лидери съумяват да произнесат:
     
    1. "Не се тревожи."
     
    Нов служител е изпратил на клиентите имейл с печатни грешки, в резултат на което сте получили оплаквания от тях. Служителят обаче веднага е дошъл при Вас и е признал грешката си. С което Ви показва, че си е научил урока. В подобна ситуация гневът не променя нищо. Много повече ще помогнете на служителя си, като го уверите, че не трябва да се тревожи, отколкото ако реагирате невъздържано или го накажете. Не забравяйте - никой не е застрахован от грешки. Ако служителят Ви не научи, че те - когато са признати, запомнени и не са повтаряни - са простими, няма да иска да върши нищо, защото ще се опасява от нови грешки.

     
    2. "Какво научихме?"
     
    Големи проблеми се случват във всяка фирма. Виновници вероятно има, но не това е важното. Дори и да търсите и наказвате, дори и да поучавате и сочите с пръст, вредата е нанесена. Важно е да се види и неутрализира източникът на проблема. Всички обвинения са загуба на време и не помагат на никого. По-важно е да покажете на служителите си, че дори от лошите ситуации могат да се извлекат ползи за компанията. А провалите носят именно онези важни уроци, които имат силата да съдействат за постигането на успех.
     
    3. "Говори директно."
     
    Не винаги ще се съгласявате със служителите си. И те не винаги ще се съгласяват с Вас. Важното е да знаят, че могат да споделят мислите и идеите си с Вас. По този начин им показвате, че мнението им има значение, с което ги мотивирате да бъдат по-ангажирани и да влагат усилия в решаване на проблемите. Още повече, че не пропускате възможности. 
     
    източник: themuse.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x