3 грешки при служебния имейл, който убиват продуктивността Ви
Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
PortalTRZnormativi.bg
09 Ноем 2017
Никой не спори, че служебната кореспонденция е важна. Но има значение кога посягате към работата с нея, защото това може да намали продуктивността Ви.
Повечето служители се чувстват задължени винаги и на мига, щом получат електронно писмо, да го отворят и да се заемат с него. Подобна нагласа обаче повече вреди на ефективната им работа, отколкото ѝ помага.
Кои други грешки в боравенето със служебния имейл е важно да избягвате:
1. Първото нещо, което правите, пристигайки на работа, е да отворите имейла си и да се заемете с писмата вътре.
Освен ако не комуникирате директно с клиенти, това е много неразумен ход. Съдържанието на имейла Ви включва чуждите задачи за Вас, съобразени с чуждите, не с Вашите планове. Не похабявайте за чужди нужди ефективните си сутрешни часове, когато сте в най-добра кондиция и не сте изморени. Колкото и да искате да помогнете на колегите си, не трябва помощта за тях да Ви вреди. Отделете време първо на важните конкретно за Вас и Вашата работа дейности. След това можете да се заемете с останалото. Ако има нещо спешно - да, погледнете го. Но няма ли спешни неща, оставете ги за по-късно.
2. Прекалено дълги имейли.
Колкото по-обемно е едно Ваше електронно писмо, толкова шансът да бъде прочетено намалява. Направете си услуга и усвоете краткото, конкретно и ясно изразяване в писмата си. Систематизирахте, схематизирайте, ако щете използвайте подточки и тирета. Всичко това помага писането Ви да бъде по-лесно разбрано. А това Ви осигурява по-бързо изпълнение на молбата към колегата.
3. Изпращайте минимално количество имейли.
Колкото по-малко имейли изпращате на колегите си, толкова по-малко ще ги стресирате и толкова шансовете да Ви обърнат внимание ще са по-големи. Помислете от тяхната гледна точка: големият брой неотворени имейли значи голям брой непоети задачи, с които тепърва ще трябва да се заемат. Ако един човек види подобно нещо, докато е зает с дълъг списък от дейности за конкретния ден, той ще се притесни. Пощадете колегите си и те ще Ви бъдат благодарни. А така и ще се справят с това, за което ги молите в писмото си, по-бързо.
Какво още можете да направите, за да си осигурите по-висока продуктивност, четете тук >>>
Какво още можете да направите, за да си осигурите по-висока продуктивност, четете тук >>>
източник: businessinsider.com
БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg
Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!
Подобни статии от категория Умения на служители
17Юни2024
Започва приемът на заявки от работодатели за включване в насърчителни мерки и програми за заетост и обучение
от PortalTRZnormativi.bg
17 Юни 2024
03Ян2018
След празниците - Как да се върнете към продуктивната работа
от PortalTRZnormativi.bg
03 Ян 2018
30Ноем2017
5 знака, че се справяте добре на работа, дори и да не мислите, че е така
от PortalTRZnormativi.bg
30 Ноем 2017
23Ноем2017
3 въпроса, които да зададете, когато поредната Ви идея получи отказ от шефа
от PortalTRZnormativi.bg
23 Ноем 2017
14Ноем2017
Как да стимулирате служителите си да продължат да учат, без да се разорявате
от PortalTRZnormativi.bg
14 Ноем 2017