Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 3 грешки при служебния имейл, който убиват продуктивността Ви

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Никой не спори, че служебната кореспонденция е важна. Но има значение кога посягате към работата с нея, защото това може да намали продуктивността Ви.
     
    Повечето служители се чувстват задължени винаги и на мига, щом получат електронно писмо, да го отворят и да се заемат с него. Подобна нагласа обаче повече вреди на ефективната им работа, отколкото ѝ помага.
     
    Кои други грешки в боравенето със служебния имейл е важно да избягвате:
     
    1. Първото нещо, което правите, пристигайки на работа, е да отворите имейла си и да се заемете с писмата вътре.
     
    Освен ако не комуникирате директно с клиенти, това е много неразумен ход. Съдържанието на имейла Ви включва чуждите задачи за Вас, съобразени с чуждите, не с Вашите планове. Не похабявайте за чужди нужди ефективните си сутрешни часове, когато сте в най-добра кондиция и не сте изморени. Колкото и да искате да помогнете на колегите си, не трябва помощта за тях да Ви вреди. Отделете време първо на важните конкретно за Вас и Вашата работа дейности. След това можете да се заемете с останалото. Ако има нещо спешно - да, погледнете го. Но няма ли спешни неща, оставете ги за по-късно.
     
    2. Прекалено дълги имейли.
     
    Колкото по-обемно е едно Ваше електронно писмо, толкова шансът да бъде прочетено намалява. Направете си услуга и усвоете краткото, конкретно и ясно изразяване в писмата си. Систематизирахте, схематизирайте, ако щете използвайте подточки и тирета. Всичко това помага писането Ви да бъде по-лесно разбрано. А това Ви осигурява по-бързо изпълнение на молбата към колегата.
     
    3. Изпращайте минимално количество имейли.
     
    Колкото по-малко имейли изпращате на колегите си, толкова по-малко ще ги стресирате и толкова шансовете да Ви обърнат внимание ще са по-големи. Помислете от тяхната гледна точка: големият брой неотворени имейли значи голям брой непоети задачи, с които тепърва ще трябва да се заемат. Ако един човек види подобно нещо, докато е зает с дълъг списък от дейности за конкретния ден, той ще се притесни. Пощадете колегите си и те ще Ви бъдат благодарни. А така и ще се справят с това, за което ги молите в писмото си, по-бързо.

    Какво още можете да направите, за да си осигурите по-висока продуктивност, четете тук >>>
     
    източник: businessinsider.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x